סטייל קסום: הצצה לקולקציות הקיץ שיש לחברות להציע לקטנטנים

פסח הוא הזדמנות מצוינת גם עבור הקטנטנים להתחדש בפריטים יפים לאביב ■ צפו בקולקציות של דולצ'ה וגבאנה, מנגו קידס, קסטרו, טומי הילפיגר ועוד

מיני מי | דולצ'ה וגבאנה

בין אם מדובר בהוצאה הגיונית או מושחתת, קשה להתכחש לקסם של קולקציות בגדי הילדים של דולצ'ה גבאנה לעונת אביב-קיץ 2014. הקולקציה צבעונית ושמחה מתמיד העונה והיא כוללת מבחר גדול של פריטים הזהים לחלוטין לקולקציית המבוגרים, רק עם פחות בד. לצד פריטי הלבוש, הקולקציה מציעה גם מגוון אקססוריז כמו בגדי ים, תיקים ועוד.

טווח המידות: ניו בורן עד 12.

טווח מחירים: 390-2,900 שקלים. להשיג בקאברי קידס, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב

נונשלנטית | מנגו קידס

גם מותג הילדים הספרדי, שבימים אלה עושה את צעדיו הראשונים בשוק הישראלי, הביא איתו ארצה את האג'נדה השוויונית, עם עושר עיצובי ייחודי ומלא בשיק. קולקציית הבנות כוללת חמישה סגנונות שונים: נסיכות, רומנטיקה, קמפינג, ג'ינס ומסיבות. אצל הבנים עוצבו הקולקציות בהשראת חוף, אורבניות, ספורט ואביב אלגנטי. לצד פריטי הלבוש מוצע גם מגוון מרשים של אקססוריז.

טווח המידות: 3-13.

טווחי מחירים: 30-240 שקלים. להשיג בחנויות הרשת לילדים

אולד סקול | אושקוש

שמלות מסתובבות בסגנון שנות ה-50 ("מד-מן" לקטנות), שמלות רומנטיות בשילובי תחרה, חצאיות מיני בשילוב מכנסונים, חולצות קשירה ובגדי ים, הם רק חלק מהשפע שמציעה העונה הרשת האמריקאית לבנות. קולקציית הבנים לעומת זאת, עוצבה בהשראת אופנת הקולג'ים האמריקאית וכוללת ג'ינסים ארוכים, מכנסיים בגזרת צ'ינו בצבעוניות של כחול, אפור וקאמל, ברמודות קצרים, חולצות בסגנון האחוות בקולג'ים לצד מכופתרות במבחר שיבוצים וחולצות טי שרט בהדפסים של דינוזאורים, כרישים ושאר חיות.

טווח מידות: 2-10.

טווח המחירים: 50-120 שקלים. להשיג ברשת O&H

קולית | ברברי

מעיל הבייקר הידוע של ברברי מופיע בעור שחור על שמלה לבנה, שילוב ההולם מאד את קו המבוגרים של המותג והוא מייצג את העיקרון העיצובי המוביל גם העונה את קולקציית הילדים: לא מדובר בסיפור השראה מיוחד, אלא בפרשנות המיניאטורית אחד לאחד של קולקציות המבוגרים. בדגש על צבעוניות, גזרות, בדים ופרינטים זהים.

טווח המידות: ניו בורן עד 8.

טווח המחירים: 300-1,500 שקלים. להשיג בחנות המותג: ה' באייר 22, תל אביב

ג'ינסולוגיה | M&H

השפעות ספורטיביות ושימוש נרחב בדנים בחולצות ובמכנסיים מאפיינים את קולקציית האביב של הרשת השבדית. הגזרות רפויות ונוחות, הבדים רכים וכיאה לג'ינס - פלטת הצבעים מציגה גוונים שונים של כחול בשילובים מעניינים של צורות וטקסטורות.

טווח המידות: ניו בורן - 14.

טווח המחירים: 50-180 שקלים. להשיג בחנויות הרשת

רומנטית | קסטרו

קסטרו משיקה קולקציית ילדים עם השראות שונות ומגוונות. הראשונה, מעולם הגרפיטי והפאנק, כוללת הדפסים של כוכבים, פסים, גולגולות, כיתובים גותיים ודגל אנגליה בשילובי שחור, שמנת, כחול רויאל ואדום, כולל הופעת אורח רוקנרולית של מיקי מאוס. ההשראה לקולקציה השנייה היא חופשת קיץ עם הדפסי פסים ומשבצות בכחול נייבי, אדום ולבן. ההשראה לקולקציה השלישית היא חלומות מתוקים על נסיכות מודרניות, עם פריטי לבוש רומנטיים ותמימים, בהדפסי פרחים וצבעוניות פסטלית.

טווח המידות: ניו בורן עד 14.

טווח מחירים: 30-150 שקלים. להשיג בחנויות האונליין והילדים של הרשת

שיק מקוון | מרמלדה מרקט

על אף שבאופן יחסי שוק האופנה הווירטואלי לילדים בישראל נמצא בחיתוליו, בשלוש השנים האחרונות נרשמה צמיחה מרשימה של בוטיקים מקוונים מקומיים וההיצע הרחב שלהם מספק לא מעט אופציות במחירים נוחים ובהנחות אטרקטיביות. את רובם תוכלו למצוא באופן מרוכז בחנות המקוונת של מרמלדה מרקט, המרכזת ביחס משתנה עשרות בוטיקים לילדים שמייבאים פריטים מחו"ל לצד עשרות מעצבים מקומיים לילדים. כך או כך, למעלה מ-13 אלף פריטים לילדים מוצעים בו, כולל הנחות ומבצעים אטרקטיביים לחג, עם מגוון אופציות אולטימטיביות למצוא מראה פחות משובט ויותר מקורי לזאטוטים

טווח מחירים: 40-500 שקלים. להשיג ב-market.marmelada.co.il

כל-אמריקאית | טומי הילפיגר

קולקציית הילדים לאביב של טומי הילפיגר עוצבה בהשראת מסע ברחבי קליפורניה, בדגש על הטיול המשפחתי מהשלט המפורסם של הוליווד עד לגשר הזהב וכל מה שבדרך. החוויות מתקשרות לחוף המערבי: פיקניק בים, גלישת גלים, סלעים וקניונים מחוספסים. גם הצבעוניות מקבלת השראה מהנוף המגוון, עם צבעים בהירים והדפסים בולטים עם אלמנטים גרפיים אמריקאיים כמו פסים, כוכבים, נקודות, פרחים ומשבצות.

טווח המידות: החל מניו בורן ועד נוער.

טווח מחירים: 200-800 שקלים. להשיג בחנויות המותג של טומי הילפיגר

מקומית | קיווי

מותג בגדי הילדים מבית קיווי, מתחדש העונה עם פריטי לבוש זעירים בסגנון עדין ורומנטי, בדגש על צבעוניות פסטלית והשראות מעולם הטבע והים. לבנות מוצעות בין היתר שמלות כותנה יומיומיות, מכנסי ג'ינס וחצאיות לצד אופציות חגיגיות יותר המשלבות תחרה רכה ושיפון. לבנים מוצעים מכנסי ברמודה וג'ינס, לצד אופציות חגיגיות של מכנסיים מבדי דריל וחולצות מכופתרות עם הדפסי משבצות ופסים.

טווח מידות: 0-14.

טווח המחירים: 15-150 שקלים. להשיג בחנויות הרשת

עושים עלייה | צ'ילדרנס פלייס

הרשת האמריקאית, מהגדולות בארצות הברית, עושה עלייה וזו הזדמנות טובה לבחון אותה מקרוב: פריטי הקז'ואל האופנתיים שהיא מציעה העונה לבנות משלבים מגמות עכשוויות כמו צבעי ניאון, הדפסים צבעוניים והמראה הפרחוני, בדמות שמלות קלילות לצד חגיגיות, חצאיות א-סימטריות, אוברולים, מכנסונים, פיג'מות ובגדי ים. גם קולקציית הבנים כוללת מגוון רב של פריטים אופנתיים כמו חולצות טי, גופיות ומכנסיים במראה ספורטיבי, חולצות מכופתרות משובצות, חולצות פולו ומבחר מכנסי דגמ"ח וברמודה בסגנון ספורטיבי ואלגנטי.

טווח המידות: 0-14.

טווח המחירים: 20-130 שקלים. להשיג בחנויות הרשת

אורבנית | נו נו נו

קולקציית הקיץ של נו נו נו כוללת פריטים של המותג המלווים אותו מיומו הראשון כמו חולצות הטי המודפסות, מכנסי השק, מכנסי הטייטס והאוברולים לתינוקות, ולצידם פריטים חדשים כמו שמלות גלבייה, חצאיות טול, מכנסי שק ובלון קצרים ועוד. את הפריטים מעטרים דפוסים אייקוניים שהפכו לסימן ההיכר של המותג, ביניהם גולגולות, כוכבים, שפריצים של צבע, אותיות לטיניות ומספרים. לצד המונוכרמוטיות המאפיינת את המותג מיום הקמתו, אפשר למצוא גם נגיעות של כחול ג*ינס, ורוד בזוקה וצהוב ניאון.

טווח המידות: ניו בורן עד 6.

טווח המחירים: 75-250 שקלים להשיג בסטודיו המותג בקריית שאול, רמת השרון