הדפסי קיץ: הדפסים פרחוניים, עשירים ומקוריים במיוחד לעונה הקרובה

מגמת ההדפסים שהולכת וצוברת תאוצה שבה אלינו העונה עם הרבה חידושים מקוריים ומעניינים

מאז שפרצה אל חיינו בסערה, מגמת ההדפסים מסרבת לעזוב. לצד ההדפסים הפרחוניים והגרפיים העשירים והמוכרים, שאף מלתחה נשית לא שלמה בלעדיהם, את מרבית הפוקוס באגף ההדפסים העונה תפסו המעצבים שבחרו להתעלם מדפוסים נדושים, ושבים אלינו העונה עם הרבה חידושים מקוריים ומעניינים. אך את העין העונה, תופסים בעיקר פריטי לבוש במראה טוטאל-לוק שכולו בהדפס דומה. תמצאו אותם אוריינטליים-אתניים, דיגיטליים-מופשטים, טרופים-אקזוטיים, או בדפוסים אמורפיים בצבעוניות פסיכדלית. על אף שהדפסים ועיטורים אוריינטליים, בדמות צורות ובדים אפריקאיים כבר עברו בעבר תהליך של מערביזציה, העונה הם מקבלים פרשנות נשית בגרסאות שונות של צבעים חזקים וצורות פסיכדליות במקצת, כחלק ממהלך שמובילים בתי אופנה חשובים בעולם המשלבים מוטיבים אתניים בעבודתם. למרות העושר הטקסטוראלי, המגמה הצבעונית והאקלקטית הזו, מעניקה למראה האופנתי ניחוח עדכני מתרבויות של פעם ומשתלבת יפה עם הגזרות הנשיות והקיציות, באגף ההדפסים העונתי.

כדאי לזכור:

מראה חליפתי-מודפס עלול בקלות להיראות גם כמו פיג'מה. הקפידו לוודא שמדובר בהדפס שמחמיא לכן במונחים של צבע וגזרה.

כדי להימנע ממראה עמוס מדי, רצוי להסתפק בפריט לבוש מודפס אחד במראה אחד. המדפים בחנויות מלאים בפריטים עם הדפסים המופיעים על גבי מכנסיים, תיקים, נעליים וחולצות, בשלל גזרות, חלקם בצבעוניות דרמטית ומרשימה, חלקם מאויר בציורים עדינים לצד טכניקות גרפיות בולטות שהן הכול חוץ מבנאליות.

למראה קז'ואל, יומיומי, אפשר לשלב פריט לבוש בהדפס דומיננטי, עם נעליים שטוחות.

אם חשקה נפשכן בנגיעה מודפסת וקלילה לשדרוג מראה נקי ופשוט, אפשר להתמקד בשלל אביזרי לבוש נלווים בסגנון שבטי או אוריינטלי בדמות תיק, כובע, מטפחת משי או שרשרת.

דפוס חוזר
 דפוס חוזר