רגע לפני הגמר: למעלה ממיליון צופים ל"מאסטר שף"

משדר חצי הגמר של תוכנית הבישול השיג נתח צפייה של 51.2% ■ "ארץ נהדרת" משיגה 907 אלף צופים בליל שישי

צמרת הצפייה הישראלית השבוע נראית דומה גם לשבוע שעבר. משדר חצי הגמר של "מאסטר שף", ששודר במוצאי שבת, מוביל את הטבלה השבועית עם למעלה ממיליון צופים ונתח צפייה של 51.2%.

התוכנית השנייה במספר הצופים (במשקי בית יהודיים), היא "ארץ נהדרת", גם היא של קשת, המשודרת בליל שבת. התוכנית משיגה 907 אלף צופים השבוע, יותר מ"מאסטר שף" של יום רביעי שעמדה על 895 אלף צופים, אך על נתון גבוה יותר במשקי בית יהודיים - 32.4%.

ליל שבת השבוע היה בסימן ירידה בנתונים כש"אולפן שישי" נסוגה עוד יותר ל-16.1% צפייה וכך גם "שישי" של ערוץ 10 שעמדה על 4.8% והייתה התוכנית השלישית ברצועה, אחרי "יומן" של ערוץ 1 שעמדה על 6.1% צפייה.

השבוע החל במשחק דרמטי בספרד שהשפיע על נתוני הצפייה בישראל. ביום ראשון בערב, הפך ערוץ הספורט לערוץ השני בישראל, כשמשחק הקלאסיקו הגיע לנתוני צפייה של כ-15% ו-580 אלף צופים (נתונים בלתי רשמיים שכן ערוץ הספורט אינו חבר בוועדה למדרוג). במהלך הערב כולו גבר ערוץ הספורט על ערוץ 10 וברצועת הלילה גם על שידורי רשת בערוץ 2.

"משחקי השף" בערוץ 2, לא הושפעה באופן דרמטי מהמשחק, ועמדה על 27.1% צפייה במשקי בית ו-718 אלף צופים. לעומתה "זוג מנצח VIP" של ערוץ 10 התרסקה ל-13.5%. אחרי ריאליטי האוכל של רשת, התארח ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכנית הסאטירה "מצב האומה" וסייע לממוצע התוכנית שעמד על 25.3% צפייה.

כמו במקרה של "ארץ נהדרת", נתח הצפייה של "מצב האומה" גבוה יחסית ליתר תוכניות הלוח של רשת - 37.1%, מה שאולי מוכיח דבר מה באשר להלכות הצפייה בתוכניות בידור סאטיריות ומבהיר שכנראה צריך עוד מהן.