דן חלוץ התפטר מתפקידו כיו"ר איגוד הכדורסל

בתום קדנציה שנמשכה שבעה חודשים, נכנע הרמטכ"ל לשעבר לתככים הפנימיים והודיע על סיום דרכו באיגוד. "איגוד הכדורסל ידע ימים טובים יותר", מסר

בתום קדנציה שנמשכה כשבעה חודשים, הודיע הערב (א') דן חלוץ על התפטרותו מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. הרמטכ"ל לשעבר, שמונה לתפקיד באוגוסט האחרון, נכנע לתככים הפנימיים באיגוד הכדורסל ומשהבין כי לא יוכל להוביל את הרפורמות אותן תיכנן, החליט לסיים את תפקידו. חלוץ הוא היו"ר השלישי בתפקיד בתוך פחות משנתיים שלא מצליח לסיים קדנציה, קדמו לו שי שני (פוטר) ואבנר קופל (התפטר).

בהודעה לתקשורת מסר חלוץ: "הערב החלטתי על סיום תפקידי כיושב ראש אגוד הכדורסל. בבחירה שבין להוביל על פי דרכי לבין המשך הליכה בתלמים הנוכחיים בחרתי להיות נאמן לדרכי. אגוד הכדורסל ידע ימים טובים יותר. אני מקווה שמי שימשיכו להובילו ישכילו למצוא את הדרכים הנכונות והמתאימות להצעידו קדימה, בדו שיח תרבותי הרואה את טובת הענף בלבד. מאחל הצלחה לנבחרות ישראל במבחנים העומדים לפניהן. מבקש להודות לעובדי אגוד הכדורסל על מסירותם ופועלם. יחד עם הודעתי זו, אסיים גם את חברותי במועצת המנהלים של טוטו וינר ובמועצת המנהלים של ליגת העל לגברים".

חלוץ נקלע למאבקי פוליטיים בתוך איגוד הכדורסל, בעיקר מול סיעת האופוזיציה עוז. במהלך החודשים האחרונים הוא ניסה לייצר שינויים מרחיקי לכת באיגוד, ובימים האחרונים אף הצהיר על רצונו להחליף את מנכ"ל האיגוד יענקל'ה בן שושן, אולם לא הצליח להוציא אותם לפועל.

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, צפוי לשמש כיו"ר זמני עד שייבחר מחליף לחלוץ.