Ironstone Capital תעניק חסות לשחיינית עמית עברי

חברת הנדל"ן שבבעלות מוטי מקסימוב תלווה את השחיינית הישראלית למשחקי ריו 2016

חברות מסחריות ממשיכות לאמץ ספורטאים ישראליים לקראת משחקי ריו 2016. הספורטאית האחרונה שחתמה על הסכם חסות היא השחיינית עמית עברי, שתזכה לסיוע מחברת Ironstone Capital, שבבעלות איש העסקים היהודי-קנדי מוטי מקסימוב.

עברי הפכה בלונדון 2012 לשחיינית הישראלית הראשונה שעולה שלב במשחקים האולימפיים, כשהעפילה לחצי הגמר ב-200 מעורב אישי. באותה שנה הפכה עברי גם לישראלית הראשונה שזוכה במדליה האליפות אירופה, כשזכתה בארד ב-100 מטר פרפר באליפות בדרבצן, הונגריה.

"זו זכות גדולה לסייע לספורטאית מצטיינת ואנחנו מקווים שהתמיכה תעניק לעמית עברי את השקט להתרכז במשימה החשובה - הגעה לגמר אולימפי, שהשגתה תביא כבוד רב לישראל", אמרה יעל הרציקוביץ', מנהלת השיווק של Ironstone Capital "עמית כבר הוכיחה שהיא ספורטאית נחושה, חרוצה ומצטיינת, ואלו הערכים לפיהם פועלת גם החברה. אנחנו שמחים שנקרתה בפנינו ההזדמנות הזו ומאחלים לעמית עברי את כל ההצלחה בעולם".

עברי עצמה מסרה לתקשורת: "זהו רגע גדול עבורי. התמיכה שהחברה נותנת לי מעניקה לי שקט נפשי רב, ואת האפשרות להתרכז במה שאני יודעת לעשות הכי טוב ורוצה לעשות. אני נרגשת מאד מעצם העובדה שהחברה נותנת בי אמון, ואני כבר מרגישה את הרוח הגבית חזקה שלה. אני אכן מקווה שאצליח לממש את חלום חיי - העפלה לגמר אולימפי".

Ironstone Capital, הינה חברת השקעות שבסיסה בתל אביב, ושעוסקת בהשקעות בתחום נדל"ן.