בזק בינלאומי מקימה מרכז תקשורת ראשון בהונג קונג

המרכז יאפשר תעבורת נתונים מהירה פי 2 מישראל למזרח הרחוק

חברת בזק בינלאומי ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית, כהמשך ישיר לפריסת הכבלים התת-ימיים שלה. לראשונה, החברה מקימה מאחז גם במזרח הרחוק, בהונג קונג, שם בחרה להקים מרכז תקשורת (Point of Presence) עבור לקוחות המבקשים שירותי תקשורת נתונים בין ישראל למזרח הרחוק. נזכיר, שבזק בינלאומי אישרה בעבר שהיא בוחנת את הרחבת רשת הכבלים התת-ימיים שלה לכיוון המזרח הרחוק, לאור הגידול בתעבורת האינטרנט למדינות אסיה.

מדובר בחברת התקשורת הראשונה בישראל שלה נוכחות פיזית באזור זה. מרכז התקשורת של בזק בינלאומי הוקם באתר של חברת EQUINIX, שמפעילה חוות שרתים ברחבי העולם. האתר ממוקם במרכז העסקי והפיננסי של הונג קונג, מחובר ליותר מ-50 ספקי תשתית שונים ומספק לבזק בינלאומי אפשרות להתחבר לעשרות מפעילים בינלאומיים, כגוןChina Telecom, Hutchison, PCCW ואחרים. עד להקמת מרכז התקשורת במזרח הרחוק, התעבורה בין ישראל למזרח הרחוק נשענה על מרכזי התקשורת של החברה באירופה.

ניסן אריה, סמנכ"ל עסקים גלובליים בבזק בינלאומי, אמר כי "מרכז התקשורת החדש, שמחובר לרשת הגלובלית של בזק בינלאומי, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו קישוריות בינלאומיות למזרח הרחוק עם גישה לאינטרנט ותקשורת נתונים, על בסיס חיבור ישיר של בזק בינלאומי למזרח, בשיהוי נמוך ובביצועים משופרים".

הודות למרכז התקשורת החדש שהקימה החברה, השיהוי בתעבורת הנתונים (latency) למזרח הרחוק יירד ביותר מ-50% - עובדה שתעזור לארגונים לנהל ולנצל טוב יותר את תעבורת הנתונים לסניפים שלהם הנמצאים בהונג קונג, הודו, סין, סינגפור ושאר מדינות המזרח הרחוק.