הפרסומות הזכורות והאהובות: קוקה-קולה האהובה; פוקס הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת קוקה-קולה, באמצעות קבוצת דחף. בפרסומת נראים נגנים צעירים כשהם מנגנים על כלים העשויים מבקבוקים ופחיות קוקה-קולה ממוחזרות והיא מזמינה את הציבור הרחב להגיע לסיור במפעל החברה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

קמפיין זה הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת בזק, עם סך השקעה גבוה יותר אשר עמד על כ-1.8 מיליון דולר.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת האופנה פוקס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומת, המצולמת בשחור לבן, נראים דוגמנים ודוגמניות אשר רוקדים עם מסגרות שונות, בהן נראות תמונות צבעוניות. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת של חברת פוקס, אשר נכנסה לראש הטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה, וזאת למרות הפרידה מהפרזנטורית הקבועה של החברה בשנים האחרונות - בר רפאלי.

הפרסומת לחברת התקשורת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, נכנסה למדד הפרסומות למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה מעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 535 (לעומת 526 בשבוע שעבר). בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר (כנראה לקראת חג הפסח), ועומד על כ-44.9 מיליון דולר (לעומת סך התקציבים בשבוע שעבר שעמד על כ-41.4 מיליון דולר).

פרסומות 3/4/14
 פרסומות 3/4/14

היקף ההשקעה
 היקף ההשקעה