ההסתדרות מגבה את אלון חסן: "שהנהלת הנמל תתעשת"

עובדי נמל אשדוד פתחו הבוקר בשביתה פראית בשל הכוונה לחסל העסקת קרובי משפחה בנמל - ובהסתדרות תוקפים את ההנהלה

ההסתדרות מגבה את יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן. בהודעה שפרסמה היום (א') ההסתדרות היא קוראת להנהלת נמל אשדוד "להתעשת" ומסרבת לגנות את השביתה הפראית בה פתחו הבוקר עובדי הנמל, בשל הקרב שהם מנהלים על העסקת קרובי משפחה.

"מזה כשבוע אני מנסה בכל דרך אפשרית לשכנע את הנהלת הנמל לפנות בנושאים שבמחלוקת לבית הדין לעבודה לצורך קבלת הכרעה - הנהלת הנמל סירבה לפנות לבית הדין", מסר אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות. "הנהלת הנמל מנסה בכל דרך לפגוע ביחסי העבודה בנמל ולקחה לה למטרה לחסל את העבודה המאורגנת בחברה".

מחר בשעה 11:00 ידון בית הדין לענייני עבודה בשביתה בנמל, בעקבות פניית ההנהלה לביה"ד. בינתיים, אדרי קורא להנהלה "להתעשת" וטוען כי היא נוקטת ב"צעדים דורסניים" כלפי העובדים.

"מנכ"ל הנמל הודיע כי אין בכוונתו לפנות לבית הדין ובכוונתם לפעול באמצעים משמעתיים כנגד חברי הוועד", הוסיף אדרי. "ההסתדרות לא תיתן יד לצעדים דורסניים אלו וקוראת להנהלת החברה להתעשת ולבטל את צעדיה החד צדדים. צר לי שהצעדים האירגוניים הובילה בסופו של דבר לבקשתי הראשונית והיא להגיע לביה"ד. אנו מצדנו נעשה הכול בכדי שהתעשיינים לא ייפגעו ערב החג - אך על הנהלת הנמל לקיים ולכבד הסכמים קיבוציים".