המותגים המושקעים: סופר פארם, שופרסל ו-You בולטות

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל

חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן. בטבלת 10 המותגים המושקעים של החודש אפשר למצוא את סופר פארם, שופרסל דיל והרשת החדשה You של קבוצת מגה. מלבדן, בולט בפסגה מפעל הפיס שהשקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס.

סופר פארם ממוקמת במקום הרביעי בטבלה באמצעות באומן-בר-ריבנאי עם שלל מבצעים תחת הכותרת SUPER FIVE והיא משווקת גם לא מעט קופונים. החידוש השנה הוא כניסת הרשת לתחום המחבתות ותבניות פיירקס לתנור.

שופרסל דיל הנמצאת במרכז הטבלה באמצעות גיתם BBDO, מפרסמת בכיכובו של השחקן ציון ברוך (המחופש לקרפיון) מגוון הנחות על מוצרי בשר קפואים ומקיימת הפנינג הנחות לחברי המועדון שלה.

מן העבר השני בולטת "You - רשת צרכנות זולה" של מגה באמצעות מקאן אריקסון עם הכרזה על סל קניות זול במיוחד בכיכובו של הסטנדאפיסט יעקב כהן שאף תורם את תרומתו לשפה העברית עם המילה "צ'יקלוף".

האווירה הכלכלית הנוכחית מכתיבה קו פרסומי מוטה מחיר, ורשתות המזון קורצות לצרכן בכל דרך אפשרית. החל משמן המכיל הבטחה למחיר נוח (שופרסל דיל / YOU רשת צרכנות זולה) וכלה בבחירת טאלנטים "עממיים" ובשימוש של מילות קוד כמו "הבסטה של YOU", "הכוח בידיים שלכם", מחירים מיוחדים ועוד.

עוד צמד מתחרים המופיע בטבלה הוא yes והוט. yes ממשיכה בקו פרסומי קבוע באמצעות מקאן אריקסון, פרסומות OLD SCHOOL מושקעות הבאות לשדר שמדובר במוצר איכותי. והפעם ב-yes הצעה של הצטרפות עם אפשרות לקבל את הכסף בחזרה. הוט, שברבות השנים הופכת לנגד עינינו לחברת תקשורת רבת זרועות, מדברת החודש באמצעות ראובני-פרידן על חדשנות טכנולוגית ומשיקה את ממיר הפייבר בוקס.

גם למשרדי הממשלה נוכחות החודש בטבלת המותגים. משרד האוצר משיק את אתר "האוצר שלי" המספק מגוון של כלים פיננסים לאזרח לנהל את כספו עם מידע שימושי רב לאזרח ודגש על אוריינות כלכלית. משרד הכלכלה לעומת זאת, שם דגש על שיווין הזדמנויות בעבודה ומציג קמפיין בעל מסר חשוב הכולל מעסיקים המקיימים תחרות "זריקת קו"ח לפח" של מועמדים מבוגרים, אתיופים, הורים לילדים קטנים, מהמגזר הערבי ועוד.

טרה נכנסת גם היא לטבלה החודשית. החברה, שהקימה מחלבה חדשה בנגב, עוברת לפס ייצור של מוצרים ללא חומרים משמרים. אם חשבנו שהגבינה הצהובה נעם, היתה מוצר חד פעמי, כיום מבינים שמדובר בקו עקבי של המחלבה.

7.4.14 10 המותגים המושקעים
 7.4.14 10 המותגים המושקעים