ענקית התקשורת דיסקברי משקיעה בערוץ לכלבים DOGTV

"למעלה מ-40 מיליון בתי אב אמריקאים מחזיקים כלבים בבעלותם ומוציאים למעלה מ-55.8 מיליארד דולר בשנה על חיות הבית. זו תעשייה משגשגת"

ענקית התקשורת דיסקברי משקיעה בערוץ לכלבים DOGTV. "דיסקברי קומיוניקיישנס" הודיעה היום על השקעה ושיתוף פעולה אסטרטגי בין הערוץ שנמצא בבעלות ישראלית בעיקרה בראשותו של יוסי עוזרד. במסגרת שיתוף הפעולה יואץ הליך הפיתוח וההפצה של הערוץ היחיד בעולם המיועד לצפיית כלבים ויתקיים שיתוף תכנים בינו ובין ערוץ "אנימל פלאנט" מבית דיסקברי. באחרונה פתח הערוץ נציגות בקליפורניה והחל לשדר גם בדרום קוריאה. בהמשך השנה אמור הערוץ להגיע גם לשוק היפני.

שידורי דיסקברי מגיעים ל-2.5 מיליארד מנויים ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות. בימים אלו נמצאת דיסקברי במסע רכישות ורק באחרונה רכשה את רשת הספורט "יורוספורט". היקף ההשקעה של דיסקברי בערוץ הצעיר לא פורסם.

"לערוץ יש התאמה טבעית לדיסקברי", אמר דן פוקס, סגן נשיא בכיר בדיסקברי, "בבעלות הקבוצה 190 רשתות טלוויזיה ברחבי העולה, 90 ערוצים ביוטיוב, והשקעות במיזמי תוכן יצירתיים, ובכללם עכשיו גם ערוץ הכלבים".

"למעלה מ-40 מיליון בתי אב אמריקאים מחזיקים כלבים בבעלותם ומוציאים למעלה מ-55.8 מיליארד דולר בשנה על חיות הבית. זו תעשייה משגשגת", אמר עוזרד. הערוץ מיועד להרגעת חרדת הנטישה של כלבים שנשארים לבד בבית במהלך היום, בזמן שבעלי הבית נעדרים.