ערן זהבי בדרך להפוך לישראלי היקר בהיסטוריה של ליגת העל

קשר מכבי ת"א הגיע לסיכום על הארכת חוזהו במדי האלופה; על-פי הערכות, שכרו הנוכחי, שעומד על כ-3.5 מיליון שקל בעונה, ישודרג בעשרות אחוזים

השחקן הבולט ביותר בליגת העל העונה, ערן זהבי, הגיע לסיכום על הארכת חוזהו במכבי ת"א. הקשר בן ה-26, שנחת בקבוצה בינואר של העונה הקודמת, הצעיד אותה לזכייה באליפות ראשונה אחרי 10 שנות בצורת והפך לבורג הכי חשוב שלה - צפוי להישאר במועדון גם בשנים הקרובות.

על-פי הערכות, שכרו של זהבי, שעומד בעונה הנוכחית על כ-3.5 מיליון שקל ברוטו (לפי תחשיב של 2.8 מיליון שקל כשכר בסיס, כשהיתר מגולם בבונוסים שונים, מענקים והחזרי הוצאות), צפוי להשתדרג בעשרות אחוזים בעקבות החתימה על ההסכם החדש. ייתכן כי זהבי אף ינפץ את שיאו של רוברטו קולאוטי, שבעונת 2010/11 קיבל ממיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של מכבי, את החוזה הגבוה בתולדות ליגת העל לשחקן ישראלי: מקסימום 5.5 מיליון שקל ברוטו (אחרי בונוסים).

החוזה היקר ביותר בהיסטוריה של הליגה ניתן בעשור הקודם על-ידי ארקדי גאידמק, אז בעלי בית"ר ירושלים - לקשר הגנאי דרק בואטנג (700 אלף אירו נטו לעונה).

זהבי רושם השנה את עונת השיא שלו, עם 25 שערים ב-40 הופעות במדיה של מכבי ת"א בכל המפעלים. כזכור, מכבי רכשה אותו בינואר 2013 מפאלרמו האיטלקית, כשלפני כן שיחק במדי יריבתה העירונית - הפועל ת"א, בה החל את הקריירה.

המנג'ר הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף, מסר לאתר הרשמי של המועדון בעקבת ההודעה על הסיכום העקרוני להארכת החוזה: "אנחנו מאושרים על הארכת חוזהו של ערן. אנו רואים בו שחקן מרכזי אותו אנו שמחים להשאיר במועדון על מנת להמשיך ולחזק את מכבי". זהבי: "אני שמח על הארכת החוזה במכבי, מועדון בו אני מרגיש מאושר ושמח. זוהי רק תחילתה של הדרך. ברצוני להודות להנהלה, לשחקנים ולקהל על האמון והתמיכה ואני מקווה להגשים את כל המטרות העתידיות של מכבי".