אופקו הלת' הופכת את פרולור לזרוע ההשקעות שלה בארץ

אופקו הודיעה כי שמה החדש פרולור יהיה אופקו ביולוגי'קס ■ חברת התרופות רכשה את פרולור לפני כשנה בעסקה של כחצי מיליארד דולר ■ בראש אופקו ביולוג'יקס יעמוד נשיא החברה שי נוביק

אופקו הלת' , חברת התרופות והביומד הבינלאומית שרכשה את חברת הביומד הישראלית פרולור לפני כשנה בעסקה בשווי של כחצי מיליארד דולר, הודיעה היום (ד') כי תהפוך את החברה בת לזרוע של חברת האם האמריקאית תחת השם OPKO Biologics .

בראש אופקו ביולוג'יקס יעמוד נשיא החברה שי נוביק. מלבד המשך מחקר ופיתוח של מוצרים חדשניים ופורצי דרך בתחום הביומד, אופקו ביולוג'יקס תעסוק גם באיתור הזדמנויות השקעה נוספות בישראל עבור אופקו הלת'.

לדברי ד"ר פיליפ פרוסט, יו"ר אופקו: "יש לנו תכניות גדולות עבור אופקו ביולוג'יקס בפרט והשוק הישראלי בכלל. אנו מאמינים בתעשיית הביומד הישראלית ובהזדמנויות ההשקעה שהתעשייה הזו פותחת בפני אופקו. אופקו שמחה תמיד לצרף למשפחת החברות שלה מוצרים מעניינים ובעלי פוטנציאל לשינוי הענף, ויש לנו אמון מלא בתעשייה הישראלית. התעשייה הישראלית הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם עם פיתוחים חדשניים.

פרוסט הוסיף ואמר: "אופקו מסכמת שנה מרובת הצלחות. כבר במהלך השנה הקרובה אנו צופים התקדמו משמעותית בפיתוח המוצרים המובילים של החברה: אנו מצפים להכרזה על תוצאות עבור Rayaldy™ באמצע שנת 2014 והגשת NDA במהלך החצי הראשון של 2015. אנו גם נלהבים מההשקה הקרובה של בדיקת הדם שלנו לגילוי של סרטן הערמונית 4Kscore™ . אנו מאמינים שבדיקת הדם תוביל לשיפור באבחון וניהול סרטן הערמונית".