בפעם השישית בקריירה שלו: לברון ג'יימס מוכר החולצות המצטיין ב-NBA

לפני הפלייאוף, ליגת הכדורסל פרסמה את רשימת מוכרי המרצ'נדייז המצטיינים העונה; בראיינט והלייקרס, למרות הפציעות וההפסדים - גבוה מאד בדירוג

כוכב מיאמי היט, לברון ג'יימס, הוביל בעונת 2013/14 את ה-NBA בכמות מדי המשחק הרשמיים שמכר באמצעות חנות האינטרנט של ליגת הכדורסל. זו הפעם השישית בקריירה שלו שבה מדורג לברון במקום הראשון ב-NBA בקטגוריה הנ"ל - כך לפי הודעה לעיתונות שהוציאה הנהלת הליגה.

לברון ג'יימס: לא רק כדורסלן על, אלא גם מוח עסקי משובח

שחקנה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, קווין דוראנט, מלך הסלים בעונה הסדירה הנוכחית עם 32 נקודות למשחק - מדורג במקום השני מבין מוכרי החולצות. הגארד של לוס אנג'לס לייקרס, קובי בראיינט, הצליח להתברג למקום השלישי - והפופולריות שלו לא נפגעה, למרות שפציעות מהן סבל אילצו אותו להופיע העונה בשישה משחקים בלבד. פצוע נוסף, דריק רוז משיקגו בולס (10 משחקים העונה) דורג רביעי, ואחריו סטפן קארי מגולדן סטייט וורייורס.

את העשירייה הראשונה משלימים כרמלו אנתוני (ניו יורק ניקס), דוויין ווייד (מיאמי), כריס פול (לוס אנג'לס קליפרס), קיירי אירווינג (קליבלנד קבאלירס) וג'יימס הארדן (יוסטון רוקטס). אגב, טים דאנקן מסן אנטוניו ספרס, שדורג במקום ה-14, חזר לרשימת ה-15 לראשונה מאז 2007.

בדירוג הקבוצות שהובילו במכירת כלל מוצרי המרצ'נדייז בחנות האינטרנט של ה-NBA, נמצאת ראשונה מיאמי של לברון ו-ווייד, אלופת השנתיים האחרונות, שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן השני בטיבו במזרח (אחרי אינדיאנה פייסרס). שנייה במכירות מרצ'נדייז היא הלייקרס, שמוכיחה שכוחו של מותג לא נעלם גם בעונה כושלת (סיימה במקום הלפני אחרון במערב). שיקגו, אוקלהומה והניקס משלימות את החמישייה הראשונה.

הפלייאוף של עונת 2013/14 יחל מחר (שבת). הקבוצה שמחזיקה במאזן הטוב ביותר בליגה היא סן אנטוניו (62 ניצחונות, 20 הפסדים).

השאלות הבוערות לקראת פתיחת פלייאוף ה-NBA