רייטינג: היורוליג בערוץ 10 מתרומם, הכדורגל בערוץ 1 מתרסק

בערב המימונה: 13.2% צפייה לניצחון של מכבי ת"א כדורסל בהצלבה מול מילאנו במשחק מספר 3 ■ רק 5.1% לבני סכנין-מכבי ת"א בליגת העל בכדורגל

סדרת ההצלבה ביורוליג של מכבי תל-אביב, מול ארמאני מילאנו האיטלקית, מצליחה להפיק נתוני צפייה לא רעים בכלל לזכיין, ערוץ 10: המשחק השלישי אמש (ב') בהיכל נוקיה (63-75 לצהובים), למרות חגיגות המימונה - הצליח לרשום רייטינג של 13.2% בקרב משקי-הבית היהודיים. במקביל, פרק של "משחקי השף", ששודר על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, רשם 10.8% בלבד.

ביום שישי בערב, המשחק השני בסדרה מכבי-מילאנו הביא לערוץ 10 רייטינג של 8.5%. משחק הפתיחה של הסדרה ביום ביום רביעי בשבוע שעבר רשם 11.6%.

יש לציין כי בפועל נתוני הצפייה גבוהים יותר - כיוון שמשחקי מכבי תל-אביב ביורוליג משודרים במקביל באפיק ה-HD של ערוץ הספורט. כמו כן, יש לקחת בחשבון צפייה משותפת במשחקים בבארים ובתי עסק שונים, עניין הנהוג בשידורי ספורט.

מי שנפגע אמש משמעותית הן מהחג, הן משידור הכדורסל המקביל וגם מהעובדה שמאבק האליפות כבר סגור מבחינה מעשית - הוא משחק הכדורגל ששודר בערוץ 1: ההתמודדות של בני סכנין מול האלופה מכבי תל-אביב (1-2 לסכנין), במסגרת המחזור ה-31 בפלייאוף העליון, הביאה לרשות השידור רייטינג ממוצע של 5.1% בלבד - הנתון הנמוך ביותר העונה למשחק המרכזי של ליגת העל. השיא השלילי הקודם נרשם במחזור ה-10 (הפועל ב"ש-עירוני רמת-השרון, 5.6%).