WEB3 תמכור את המדיה הדיגיטלית של מיקרוסופט בישראל

תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים של מיקרוסופט בישראל, לרבות סקייפ וערוצי ‏MSN‏

‎‎שנה וחצי אחרי שחתמה על הסכם עם וואלה ומספר חודשים לאחר סיומו של ההסכם, מיקרוסופט שוב מחליפה את השותפה שלה בתחום המדיה הדיגיטלית. מיקרוסופט בחרה הפעם בקבוצת ‏WEB3‎‏ הישראלית כדי שזו תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים שלה בישראל, לרבות תוכנת המסרים והשיחות סקייפ וערוצי ‏MSN‏.

‏קבוצת ‏WEB3‎‏, שעוסקת בתחום המדיה החדשנית ומפתחת פתרונות פרסום מתקדמים בישראל ובעולם, הוקמה ב-2006 ומעסיקה כ-100 עובדים. בעלי המניות של החברה הם שחף בר-גפן, פז דרור, שי ברס, קובי ניזרי ותאגיד המדיה הדרום-אפריקאי ‏Village Media‏. בין לקוחות החברה ניתן למנות את סלקום, שטראוס, כללית, תנובה, אל-על ועוד.

‏לדברי שי ברס, מנכ"ל משותף ב-‏WEB3‎‏, "אנחנו גאים מאוד לשמש כנציגים של אחת מהחברות הגדולות בעולם. שיתוף-הפעולה שלנו עם מיקרוסופט יסייע למפרסמים להגיע לקהלי היעד שלהם בצורה אפקטיבית ובמגוון מכשירים".

‏בלה פאפ, מנהל אזור ‏EMEA‏ במיקרוסופט, הוסיף כי "אנו יוצאים למסע שמטרתו לסייע למותגים מקומיים להשתמש בטכנולוגיה על מנת לעורר את קהליהם עם פרסום דיגיטלי חדשני. השותפות הזו מדגישה את המחויבות והאמון של מיקרוסופט בהגדלה וקידום עסקי הפרסום באזור".

‏שיתוף-הפעולה עם ‏WEB3‎‏ מגיע, כאמור, לאחר סיום השותפות עם וואלה, כשקודם לכן ניסתה מיקרוסופט את מזלה במיזם ‏MASA‏, שהבטיח רבות אך לא הצליח להתרומם דיו. במסגרת מיזם זה חברה מיקרוסופט ישראל לנענע10, והוקם גוף פרסום שביקש לקרוא תיגר על הדואופול בשוק האינטרנט המקומי של וואלה ו-‏ynet‏ וכלל גם מכירת שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק.

מאז נפרדו הצדדים, וגם פייסבוק החליטה לקחת את המושכות לעצמה ולקדם את הפרסום ברשת החברתית הפופולרית באמצעות נציגים ישראליים באירלנד ולאחרונה בהקמת משרד מכירות מקומי בישראל.