רייטינג: "ארץ נהדרת" עוברת למוצ"ש ומשיגה כמיליון צופים

ביום שלישי השבוע יתייצב שוב משחק ליגת אלופות אצל זכיינית ערוץ 2 רשת מול הריאליטי החדש של ערוץ 10, "עד סוף העולם"

המעבר של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ליום שבת הופך אותה לתוכנית הנצפית ביותר השבוע. התוכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת מצליחה להביא כמעט מיליון צופים למסך - 996 אלף צופים, למרות איבוד גובה קל של נקודות בנתח הצפייה, עם הוויתור על השידור בערב שבת.

שלהי הפסח מפנים את רשת לחלוטין מצמרת הטבלה. אך אי-אפשר להאשים את החג בהפסד של הזכיינית בזירה של יום שלישי בערב לערוץ 10 - תוכנית הריאליטי "עד סוף העולם" הכריעה את משחק ליגת האלופות ששודר בערוץ 2 וזכה ל-16.1% צפייה בלבד במשקי-בית יהודיים. הריאליטי החדש של ערוץ 10 שבר שיא צפייה של שנתיים בערוץ, והערוץ נושם שוב אוויר פסגות בטבלת הרייטינג השבועית.

ביום שלישי השבוע יתייצב משחק ליגת אלופות ברשת שוב מול ערוץ 10. שידור של תוכנית טרייה מול משחק כדורגל הוא אטרקטיבי, שכן לזכיינית המשדרת את אירוע הספורט אין יכולת אמיתית לשלוט במשדר - לא ברמת העניין שהוא יוצר, ולא בהפסקות הפרסומות שלו. על כן, לרשת לא נותר אלא להסתמך על האטרקטיביות של המשחק ועל האינטנסיביות שלו. אלה יכולים לגרוע עוד כמה נקודות, ממה שנראה כמו הלהיט החדש של ערוץ 10.

כאמור, היעדרה של רשת מהתמונה השבוע מותיר את הטבלה כולה לזכיינית קשת. "רמזור" המדוברת מצטיינת בנתח הצפייה - 40.4% ומובילה במשקי-הבית, ואילו "מונית הכסף" גוברת גם עליה במספר הצופים בפועל (בקרב משקי-בית יהודיים) עם 776 אלף צופים.

בראיון של אילנה דיין עם רקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית בנק לאומי, במסגרת התוכנית "עובדה" של קשת, צפו 591 אלף צופים - אולם נתח הצפייה היה יחסית נמוך לעומת שעשועונים כמו "בום", "נראה אותך" וגם מול חדשות 2, שסיימו שבוע עם ממוצע של 33.3% בנתח הצפייה. זאת, בשל ההתמודדות מול משחק הכדורסל בין מכבי תל-אביב לארמאני מילאנו, ששודר בערוץ 10 והביא 15.9% צפייה - שיא לעונה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי