עובדי הוט מובייל: ההנהלה מנסה לסכל את ההתאגדות

החברה-האם הוט הצליחה למנוע את התאגדות עובדיה והעבירה אותם למיקור חוץ, אך בהוט מובייל העובדים ממשיכים במאבק להכרה בוועד יציג תחת ההסתדרות

עובדי הוט מובייל נאבקים בהנהלת החברה על מנת שתכיר בהם כארגון עובדים יציג. למרות האיחוד דה-פקטו בין הוט מובייל והוט, והעובדה שהוט הצליחה למנוע את התאגדויות העובדים אצלה והעבירה את כולם למיקור חוץ, הרי שבהוט מובייל העובדים ממשיכים במאבק במטרה לנסות ולהבטיח את האינטרסים של העובדים באמצעות הקמת ועד.

העובדים מנסים לגייס מספיק חתימות על מנת שיכירו בהם כארגון יציג תחת ההסתדרות, ולטענתם הנהלת החברה פועלת בכל כוחה על מנת למנוע התארגנות כזו. היום העובדים התאספו במטרה לחזק את השורות, ונדמה שהעימות מול ההנהלה נמצא רק בראשיתו.

הוט מובייל עברה בשנה האחרונה תהליך של פירוק והרכבה, והחברה למעשה מתופעלת כחטיבה בקבוצת הוט. למרות שהוט הצליחה להוציא את כל עובדיה למיקור חוץ, הרי שהעובדים בחברות הקבלניות ממשיכים בניסיונות ההתארגנות שלהם בטענה לפגיעה בזכויותיהם.

הנהלת הוט נאבקה בעבר ונאבקת היום בכל ניסיון התארגנות של העובדים, למרות ההכחשות החוזרות ונשנות על אי-התערבות במהלכי העובדים. העובדה שההסתדרות הכללית הצטרפה למאבק בהוט מובייל נותנת לעובדים תקווה שהפעם המהלך לא יסוכל.

מהוט נמסר בתגובה: "החברה מכבדת את זכות העובדים להתארגן".