צפו: מתחם יס פלאנט בי-ם יוקם בהשקעה של 150 מיליון שקל

המתחם, שיושק במחצית השנייה של 2015 על ציר התיירות שבין שער יפו וטיילת ארמון הנציב, יכלול 6 קומות, 16 אולמות קולנוע, אולם IMAX ואולם DX4

מתחם יס פלאנט חדש יוקם בירושלים במחצית השנייה של 2015 בהשקעה של 150 מיליון שקל. מתחם התרבות והבילוי ימוקם על ציר התיירות המרכזי בבירה.

מדובר בקומפלקס בשטח כולל של כ-28,500 מ"ר המשתרע משער יפו, דרך בריכת הסולטן, הסינמטק, החאן, מתחם הרכבת החדש ועד אזור המלונאות וטיילת ארמון הנציב הצופה מזרחה אל הנוף המדברי של הרי יהודה וים המלח.

המתחם שיקימו יס פלאנט בשיתוף קרן שרובר ישתרע על פני 6 קומות, ויכלול 16 אולמות קולנוע, מתוכם 4 אולמות רב-תכליתיים למופעים מגוונים, אשר יותאמו גם לשימוש של תיאטרון.

בנוסף, במתחם יוקם אולם IMAX המציג סרטים בטכנולוגית הקרנה וסאונד מתקדמים ואולם DX4 המציג סרטים עם ממד נוסף של חישה לחוויית צפייה עוצמתית, שטחי תצוגות, אמנות ותערוכות מתחלפות, בתי-קפה ומסעדות חנויות ספרים ומוזיקה ושטחי מסחר.

המתחם כולל גם כ-400 מקומות חניה ב-3 קומות, בנוסף לחניון קרוב במתחם התחנה.

מוקי גרידינגר, מנכ"ל רשת יס פלאנט, מציין כי הקבוצה תציג במתחם החדש את הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר בעולם בכל הקשור לחוויית קולנוע. עוזי וכסלר, יו"ר קרן שרובר, ציין כי החיבור של יס פלאנט ואהבת הקולנוע משתלבים היטב בחזון של קרן שרובר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ציין: "מרכז 'שרובר יס פלאנט' החדש יתווסף לרנסנס התרבותי בירושלים ולאינספור מתחמי התרבות שנפתחים בעיר בשנים האחרונות, בהם מתחם התחנה, מתחם הנסן, קריית הספורט עם היכל הפיס-ארנה, בית מזי"א, מתחם מנורה ועוד".