דוחות מעורבים לאלוט; המנכ"ל רמי הדר פורש אחרי 8 שנים

עקפה את תחזיות האנליסטים עם הכנסות של 28 מיליון דולר, אך פספסה אותן בשורת הרווח

אחרי שמונה שנים בתפקיד מנכ"ל אלוט, שבמהלכן הוביל את החברה להנפקה בנאסד"ק, הודיע היום רמי הדר על פרישה מתפקידו. אנדרי אלפנט, המכהן כיום כסמנכ"ל שיווק ומוצרים, ייכנס במקומו לתפקיד המנכ"ל במהלך הרבעון השני של השנה.

אלוט תקשורת מהוד השרון מספקת פתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת. לצד הדיווח על השינוי בעמדת המנכ"ל, פרסמה היום אלוט את דוחות הרבעון הראשון. בשורת ההכנסות עקפה אלוט את תחזיות האנליסטים, אך בשורת הרווח היא פספסה אותן.

החברה רשמה צמיחה של 17.3% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל, ל-28.3 מיליון דולר. לפי כללי החשבונאות GAAP, החברה הפסידה ברבעון 388 אלף דולר, לעומת הפסד של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.

על בסיס Non-GAAP, בנטרול התגמולים לעובדים והפחתות של נכסים בלתי מוחשיים, רשמה אלוט רווח נקי של 2.1 מיליון דולר לעומת רווח של 599 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי למניה הגיע לשישה סנטים - נמוך בסנט אחד מתחזיות האנליסטים.

"שיא בהכנסות"

אלוט ייצרה ברבעון הראשון 3.4 מיליון דולר מפעילות שוטפת, לעומת תזרים שלילי מפעילות בסך 7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2013. בסוף הרבעון היו בקופת אלוט מזומנים והשקעות בהיקף של 122 מיליון דולר.

"במהלך הרבעון הראשון של 2014 המשכנו לפעול היטב בכל החזיתות, ייצרנו זרם חזק של הזמנות גדולות, וכן הגדלנו את בסיס הלקוחות שלנו. אני מאמין שהישג זה יהיה בעל ערך רב לאלוט בטווח הביניים ובטווח הארוך", אמר המנכ"ל רמי הדר. "הגענו לשיא בהכנסות לרבעון הראשון, ויחס ההזמנות העתידיות לעומת הכנסות בפועל (Book-to-Bill) הוא יותר מ-1 בפעם החמישית ברציפות".

בנוגע לפרישתו אמר הדר, "הייתה לי הזכות להוביל את אלוט בשמונה השנים האחרונות, ואני שמח להעביר את תפקידי ליורש ראוי ביותר. במהלך השנים עבדנו בצמידות, ויש לי ביטחון רב בהובלתו של אנדרי את אלוט לשלב הבא. אנדרי היה שחקן מפתח בצמיחה יוצאת הדופן ובהובלת השוק של אלוט במהלך 14 שנות עבודתו בחברה".

אלוט נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב בשווי של 416 מיליון דולר.