השם החדש של עיתון "מעריב": "מעריב השבוע"

בנוסף, "מעריב סופהשבוע" יהיה שמו החדש של העיתון בימי שישי ויהיה למעשה איחוד של "מעריב" ו"סופהשבוע" של "ג'רוזלם פוסט" ■ בכך ישובו למעשה לכתוב ב"מעריב" עיתונאים בכירים שעזבו או פוטרו ממנו בעבר, ובהם בן כספית

"מעריב השבוע" זה יהיה שמו של המותג העיתונאי החדש-ישן תחת קבוצת "ג'רוזלם פוסט".

היום (ה') כונסו עובדי הקבוצה ועודכנו בשינויים הצפויים. מחר (ו') יופץ למנויים ובנקודות המכירה "מעריב סופהשבוע" שיהיה שמו החדש של העיתון בימי שישי ויהיה למעשה איחוד של "מעריב" ועיתון "סופהשבוע" של קבוצת "ג'רוזלם פוסט". העיתון היומי יחליף גם את החינמון "הפוסט".

רק 50 מעובדי "מעריב" ייקלטו במתכונת החדשה, שתבוסס רובה ככולה על העיתונים הקיימים בקבוצת של אלי עזור. בין היתר ייקלטו כתבים, עורכים, צלמים, אנשי שווק והפצה ועובדי מינהלה.

המהדורה היומית, שתושק מחדש במהלך החודש הקרוב, תכלול את עמודי הכותרת, כ-32 עמודי חדשות וכלכלה וכן מגזין יומי בן 32 עמודים, שיכלול כתבות בנושאי אקטואליה, תרבות, תיירות, רכב וסגנון חיים.

"מעריב סופהשבוע" יכלול 4 חלקים, ובהם חדשות, מוסף, מוסף כלכלי מורחב בן 16 עמודים וגיליון "המשבצת" - חוברת התשבצים של "מעריב".

בכך ישובו למעשה לכתוב ב"מעריב" עיתונאים בכירים שעזבו או פוטרו ממנו בעבר, ובהם בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, ליאור דיין, גיל מלמד וליאורה גולדנברג-שטרן.

עורכי "סופהשבוע", דורון כהן וגולן בר-יוסף, יערכו את העיתון גם במתכונתו החדשה.