אישום: נהג אמבולנס בזז כסף ותכשיטים מגופות

נהג אמבולנס פרטי ועוזרו נאשמים בכך שבלפחות 5 מקרים גנבו רכוש יקר מגופות אותן נשלחו לפנות אחרי אירועים כמו תאונות דרכים או מוות על רקע פלילי

לבית המשפט הוגש אתמול (ג') כתב אישום נגד נהג אמבולנס ועוזרו, הנאשמים כי ב-5 מקרים שונים בזזו רכוש וכסף מגופות שאותן נקראו לפנות. לכתב האישום קדמה חקירה של אגף התנועה בשיתוף עם תחנת המשטרה במודיעין.

החקירה החלה בעקבות גניבה של מכשיר טלפון סלולרי וכסף מגופו של קורבן תאונת דרכים קטלנית בעת שהגיעו לפנותו מן הזירה. עפ הימשכות החקירה הגיעו לידי השוטרים עדויות דומות ממשפחות של הרוגים, על כך שמגופות קרוביהם נעלמו חפצים אישיים, תכשיטים וכסף.

חקירת המשטרה העלתה כי מדובר בחברת אמבולנס פרטית העובדת בשיתוף עמה ומפנה גופות לאחר אירועים כמו תאונות דרכים או מקרי מוות של אירועים פליליים. שני עובדי החברה, הנהג ועוזרו נעצרו, ואתמול, כאמור, הוגש נגדם כתב האישום בגין גניבת החפצים.

פרקליטו של אחד הנאשמים, עו"ד שי רודה, מסר: "בית המשפט לא קיבל את בקשת התביעה להשאירם במעצר-בית עד תום ההליכים. אנחנו נלמד את חומר התביעה ונגיב בהתאם בבית המשפט. מרשי לא מודה במעשה, ואני מקווה כי בית המשפט יקבל את טענותיו".