נהגו לשעבר של נתניהו מואשם בעשרות עבירות מין בקטינות

אילן שמואל, שעבד עד לאחרונה כנהג במשרד רה"מ, מואשם בעבירות אינוס, מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינות, חלקן בנות משפחתו, בין 1988 ועד 2009

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (א') לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אילן שמואל, בן 51 ממושב זכריה, כתב אישום יוצא דופן בחריפותו באשמת ביצוע עשרות עבירות מין בקטינות, שחלקן בנות משפחתו.

שמואל, שעבד עד לאחרונה כנהג במשרד ראש הממשלה ושימש גם נהגו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מואשם בעבירות של אינוס, מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינות, על פני תקופת זמן ממושכת בין 1988 ועד 2009. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות לעצור את שמואל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מחומר הראיות עולה כי כבר בהיותו בן 15, פגע שמואל פגיעות מיניות מרובות בקרובות משפחתו. באשר לפרשייה שעליה חלה התיישנות, מצוין כי בעת שהיה בן 15 ועד גיל 19, נהג שמואל פגוע בקרובת משפחתו, שהחלו בהיותה בכיתה א' ועד שמלאו לה 11. שמואל, נטען, נהג "לחכך את איבר מינו בגופה של המתלוננת, להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה ולנשקה בצוואר ובעורף. לעתים הוא הגיע לסיפוק מיני".

כתב האישום מגולל רשימה ארוכה של מתלוננות קטינות, שבהן פגע שמואל לכאורה וביצע בהן עבירות מין חמורות. לטענת הפרקליטות, בידיה עדויות של המתלוננות עצמן וכן "הודאה חלקית" של שמואל ביחס למעשים מגונים בחלק מהמתלוננות.

בין היתר מואשם שמואל כי ביחס למתלוננת אחת, "נהג לקחתה בתדירות של פעם בשבוע לאכול במסעדה, ולאחר מכן לבית סבה וסבתה. במהלך הבילוי המשותף נהג שמואל ללטף את חזה ולגעת באיבר מינה. באחת ההזדמנויות הוציא הנאשם את איבר מינו, לקח את ידה, הניח על איבר מינו והסביר לה כיצד לבצע בו תנועות אוננות". הוא אף אמר למתלוננת לכאורה: "אל תדאגי, כשתכירי גברים אחרים, יהיה להם כיף שאת כבר יודעת ומכירה".