הוט מתכננת להוריד מהמסך את ערוצי יורוספורט

נערכת להחליפם בשני ערוצים חדשים של קבוצת RGE, המפיקה ומפיצה גם את ערוצי הספורט 5 ■ פנתה בעניין למועצת הכבלים והלוויין

חברת הכבלים הוט פנתה למועצת הכבלים והלוויין בבקשה להוריד את שני ערוצי יורוספורט. ל"גלובס" נודע כי החברה נערכת להחליפם בשני ערוצים חדשים של קבוצת RGE, המפיקה ומפיצה גם את ערוצי הספורט 5.

בחברת הכבלים מנהלים מגעים מול יורוספורט - המיוצגת בישראל בידי טלית תקשורת - להוזלת התשלום בעבור ערוציהם, עם סיום החוזה מול רשת הספורט הבינלאומית.

למרות שהמשא-ומתן עדיין נמשך, בקבוצת RGE המקומית החלו באריזה ופיתוח של שני ערוצים נוספים שיעלו לפי שעה בכבלים בלבד. על-פי תקנות מועצת הכבלים והלוויין, ניתן להוריד ערוץ רק אם יש לו תחליף הולם.

מחברת הכבלים נמסר כי "הוט מנהלת משא-ומתן עם יורוספורט על מנת לבחון המשך שידור הערוצים. יחד עם זאת נבחנות חלופות אחרות שיובאו לאישור המועצה".

ממועצת הכבלים וקבוצת RGE לא נמסרה תגובה.

מטלית תקשורת, נציגת יורוספורט בישראל, נמסר בתגובה: "משא-ומתן בין פלטפורמה לערוצים הוא מאוד שכיח ומתרחש אחת לשנתיים-שלוש עם כל ערוץ. המשא-ומתן מתקדם מצוין כמו תמיד, ואין בערוץ ספק שהטורנירים המובילים בעולם - ובהם הרולאן גארוס, ארה"ב הפתוחה, אליפות אוסטרליה הפתוחה ואירועי ספורט גדולים אחרים ובלעדיים ביורוספורט - ישודרו גם בשנים הבאות ללקוחות הוט הישראלים ודוברי השפה הרוסית, שזה להם ערוצי הספורט היחידים בשפה הרוסית".