באו"ם יחגגו את עצמאות ישראל; "הצלחה בכל קנה-מידה"

שגריר ישראל לאו"ם, רון פרושאור: "ישראל ניצבת היום בחזית המדע והטכנולוגיה. מדינות העולם מעריכות את היכולות הללו, מעודדות אותן ומבקשות להשתמש בהן. יש לנו סיבה טובה לחגוג"

מאות שגרירים, נציגי הקהילה הדיפלומטית ובכירים באו"ם ובקהילה היהודית בניו-יורק, יחגגו מחר את יום העצמאות ה-66 של מדינת ישראל במטה האו"ם, באירוע המסורתי שמארגנת משלחת ישראל לאו"ם, בראשות השגריר רון פרושאור.

בין מאות השגרירים שישתתפו באירוע: שגרירי ארה"ב, צרפת, טורקיה, קנדה, בריטניה, יפן, סין, מקסיקו, הודו ורואנדה.

האורחים יהנו מיין ישראלי, ארוחת ערב ותכנית אמנותית, שבמרכזה שיריו של דיוויד ברוזה, אשר יופיע בהתנדבות. בערב יוצגו יכולות ויוזמות טכנולוגיות של חברות ישראליות, הנוגעות לעבודת האו"ם בכל העולם.

בין השאר יציגו חברת WaterGen שמפתחת דרכים להפקת מים מהאוויר ולטיהור מים ממקורות מזוהמים, Innovation Africa, שתציג פיתוחים בתחום האנרגיה הסולארית ו-Roboteam, המייצרת רובוטים מתקדמים בתחומי הבטחון וההצלה.

שגריר ישראל לאו"ם, רון פרושאור, אמר כי "ישראל היא סיפור הצלחה בכל קנה-מידה. אנחנו חוגגים את היזמות הישראלית, את החדשנות ואת חדוות היצירה הבוערות בה. זוהי אומה קטנה, שכנגד כל הסיכויים ולמרות כל המכשולים מצליחה שוב ושוב להוביל בתחומי המחקר והפיתוח, הבריאות, הכלכלה והחקלאות. ישראל ניצבת היום בחזית המדע והטכנולוגיה. מדינות העולם מעריכות את היכולות הללו, מעודדות אותן ומבקשות להשתמש בהן. יש לנו סיבה טובה לחגוג".