עלו על שרטון? תקציב מנו ספנות עשוי לעזוב את מקאן

התערערות היחסים בין הצדדים נובעת בין היתר מביטול שיט שאליו אמורים היו לצאת כל עובדי מקאן באנייה של מנו ספנות ■ מקאן: "אין כל משבר ביחסים"

האם היחסים בין קבוצת מקאן-אריקסון למנו ספנות עלו על שרטון? ל"גלובס" נודע כי חודשים ספורים לאחר שבמנו ספנות החליטו להתקשר עם משרד הפרסום מקאן-אריקסון ולהפקיד בידיו את תקציב הפרסום של החברה, התערערה מערכת היחסים בין הצדדים, והתקציב עלול לחפש לעצמו בית חדש.

ההתערערות נובעת בין היתר מביטול שיט שאליו אמורים היו לצאת כל עובדי מקאן באנייה של מנו ספנות. מדובר בכ-600 עובדים מכל חברות הקבוצה. מקורבים למשרד סיפרו ל"גלובס" כי ביטול השיט נעשה בין היתר בשל חוסר רצון מופגן של העובדים להשתתף בו.

מקאן-אריקסון קיבל לידיו את תקציב מנו ספנות בתחילת 2014. היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה.

התקציב טופל במשך מספר שנים במשרד הפרסום החיפאי פריור. לקראת עונת תיירות הקודמת החליטה החברה להתקשר עם משרד הפרסום זרמון DDB, אך החיבור בין השניים החזיק כחצי שנה בלבד, שלאחריה נפרדו הצדדים, כשכל אחד מהם טוען כי הפרידה נעשתה מיוזמתו.

עיקר התקציב של מנו ספנות כולל פרסום בעיתונות (מה שגם נותן לה את הנפח בנתוני יפעת בקרת פרסום), אולם מדי פעם עולה החברה בקמפיינים טלוויזיוניים, בעיקר בעונת התיירות.

ממקאן נמסר: "אין כל משבר ביחסים בין מקאן-אריקסון למנו ספנות".

מחברת מנו ספנות נמסר בתגובה: "מקאן, המטפלת בתיק הפרסום של מנו ספנות, מתוכננת לצאת להפלגת נופש לעובדי החברה, והיא תממש זאת בעתיד במועד שייבחר על-ידה ובכפוף ללוח ההפלגות".