ועד הפקידים בבינלאומי ישבות החל מיום ראשון

החל מיום ראשון ישבתו 2,200 פקידי בנק הבינלאומי ובנק פאג"י‎ ■ הסניפים יהיו פתוחים ויופעלו ע"י מנהלי הבנק ומורשי החתימה ■ יו"ר ועד הפקידים חנוך ליבנה: "בעל הבית של הבנק, צדיק בינו, אינו מונע מהיגיון כלכלי"

‎‎החרפה בסכסוך העבודה בין ועד הפקידים בבינלאומי להנהלה. ועד הפקידים בראשות חנוך ליבנה הודיע כי החל מיום ראשון ישבתו 2,200 פקידי בנק הבינלאומי ובנק פאג"י‎.‎‏

‏שנה אחרי שהוכרז על סכסוך העבודה, ולאחר מספר עיצומים שהיו ברובם מקומיים, החליט ליבנה כי הפקידים ישבתו החל מיום ראשון, כאשר לפי הערכות העיצומים יימשכו מספר ימים. נציין, כי סניפי הבנק יהיו פתוחים, ויופעלו על ידי המנהלים ומורשי החתימה, אך היעדרם של הפקידים צפוי להביא לשיבושים‏‎.‎‏

‏ליבנה מסר בתגובה: "בעל הבית של הבנק, צדיק בינו, אינו מונע מהיגיון כלכלי או בכלל. בכל מקום עבודה אחר סכסוך העבודה הזה היה נפתר בימים ספורים, ללא צורך בצעדים ארגוניים. לצערנו, ההתנהלות האלימה של ההנהלה לא הותירה לנו ברירה. אנחנו קוראים להנהלת הבנק להתעשת ולחזור לשולחן המשא ומתן מתוך מטרה אמיתית לפתור את המחלוקות".

‏מהבינלאומי נמסר בתגובה: "סניפי הבנק יפתחו לקהל על ידי המנהלים ומורשי החתימה שעובדים כרגיל. עילות הסכסוך אינן מוצדקות במיוחד לאור תנאי העסקה של הפקידים שהם מהטובים במערכת וכוללים העלאת שכר שנתית קבועה של כ-5.8%, בונוס והטבות רבות נוספות".