גם המוות לא הפריד: סלקום שלחה חשבונית ללקוח שנפטר

חברת הסלולר שלחה למשפחת הנפטר חשבונית שנפתחה במילים מפתיעות: "סער רון ז"ל שלום רב" ■ בנו של המנוח: "סלקום לא נותנת לתירוץ קטנוני כמו מוות לעצור בעדה מלשלוח עוד ועוד חיובים" ■ סלקום: "תקלת מערכת מצערת"

בחברת סלקום כנראה לא שוכחים לגבות תשלום מהלקוחות שלהם גם אחרי המוות. בימים האחרונים הראו נציגי חברת הסלולר עקשנות רבה במשלוח חשבון טלפון ללקוח - שנפטר לפני למעלה משנה. משפחת הנפטר קיבלה חשבונית של סלקום לחודשים אפריל-מאי שנפתחה במילים מפתיעות: "סער רון ז"ל שלום רב".

ערן בריל, בנו של המנוח, פרסם היום (ב') בפייסבוק תמונת מסך של החשבונית. הוא כתב, כי "סלקום, המכנה את עצמה 'המשפחה הגדולה בישראל', לא נותנת לתירוץ קטנוני כמו מוות לעצור בעדה מלשלוח עוד ועוד חיובים. לא יודע איך זה אצל משפחות אחרות, אבל אצלנו לא כל-כך מקובל לרדוף את המתים על תשלום טלפון".

סלקום אמנם מציגה את עצמה כמשפחה הגדולה בישראל, אבל אולי כדאי לה לגלות רגישות כאשר היא שולחת חשבונות למשפחות שהקרובים שלהם נפטרו. הרי במקרה הזה, ברור שהחברה הייתה מודעת שהלקוח נפטר, ועל פניו לא מדובר בטעות.

סלקום / מתוך הפייסבוק
 סלקום / מתוך הפייסבוק

מסלקום נמסר: "אנו מתנצלים בפני הלקוח, מדובר בתקלת מערכת מצערת. נדגיש כי אין מדובר בחשבונית לחיוב אלא בחשבונית איפוס פנימית לצורך זיכוי עקב פטירה שלא הייתה צריכה להישלח. אנו מנסים ליצור קשר עם המשפחה".

לפני מספר שבועות עלה ליו-טיוב סרטון הסאטירה "סעמקום", שבא בביקורת על שיטות גיוס הלקוחות של סלקום. בסרטון יש משפט שאומר: "אין דבר מרגש יותר מבן משפחה שקם לתחייה". יכול להיות שמישהו בסלקום ראה את הפרסומת ולקח אותה יותר מדי ברצינות.