למרות ירידה בהכנסות, רווחי גב ים עלו ב-10% ל-38 מיליון ש'

‏‏אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב ים, מסר היום כי "גב ים מציגה תוצאות טובות וצמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים, כתוצאה מאסטרטגיה ארוכת-טווח של פעילות ייזום ענפה, אינטנסיבית ורחבת היקף באזורי ביקוש"

‏‎‎חברת הנדל"ן גב ים שבשליטת נכסים ובנין סיכמה הבוקר את הרבעון הראשון של השנה עם שיפור של 10% ברווחיה, שהגיעו לכ-38 מיליון שקל, למרות נסיגה בהכנסות וברווח התפעולי.

‏‏גב ים נהנתה מעלייה של 4.5% בהכנסות ברבעון מדמי שכירות, שהגיעו ל-89 מיליון שקל, אולם סך הכנסותיה נסוג ב-12.5% לכ-93 מיליון שקל, אחרי שברבעון המקביל ב-2013 נהנתה משערוך בניין בפארק גב ים נגב שהקמתו הושלמה אז.

‏‏השחיקה בהכנסות באה לידי ביטוי בירידה של כ-15% ברווח התפעולי, שעמד על 78 מיליון שקל. ‏אולם בסיכום רבעוני נהנתה גב ים מירידה במדד המחירים לצרכן, שסייע לה לצמצם את הוצאות המימון שלה. הרווח התפעולי הנקי (‏NOI‏) שהציגה גב ים לרבעון הראשון עלה בכ-5% ל-86 מיליון שקל.

‏‏גב ים עוסקת בתחום הנכסים המניבים ובייזום פארקים עסקיים ותעשייתיים, בנייני משרדים, שטחי מסחר ועוד ברחבי הארץ, ומחזיקה בנכסים מניבים בשטח כולל של כ-758 אלף מ"ר.

‏‏במהלך הרבעון מכרה גב ים את הבניין הראשון שהקימה בפארק גב ים חולון, תמורת 76.5 מיליון שקל, בדומה לשוויו בספרים, ואת זכויותיה בבניין בפארק התעשייה במפרץ חיפה תמורת 6.5 מיליון שקל.

‏‏אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב ים, מסר היום כי "גב ים מציגה תוצאות טובות וצמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים, כתוצאה מאסטרטגיה ארוכת-טווח של פעילות ייזום ענפה, אינטנסיבית ורחבת היקף באזורי ביקוש".