השיחה: הפרסומאים משתלמים

איפה נפגשו אנשי הפרסום אמיר גיא, יורם דרורי וגיא בר? ■ מה עשתה נסיכת רומניה בביתם של שלמה ועתליה שמלצר בסביון? ■ ומי קידם את פניהם של שחקני מכבי ת"א לפני שעלו על טיסת אל-על למשחקי הפיינל פור?

הפרסומאים משתלמים

איגוד חברות הפרסום, בשיתוף איגוד השיווק, השיק אמש (ג') תוכנית מפגשים חדשה הכוללת גם מרצים אורחים מחו"ל, שמטרתם - להביא למפרסמים ולפרסומאים כאחד, הרצאות בנושאים רלוונטיים ועדכניים על מנת ליצור שיח משותף סביב השראה וחדשנות.

את הרצאת הבכורה, שנערכה בבית מיקרוסופט בהרצליה, העניק תומאס פלגר, מייסד ומנכ"ל קבוצת ICONMOBILE, והיא התמקדה בתחום הלוהט כיום של שיווק וחדשנות במובייל.

התוכנית הושקה ביוזמתו של אדם אבנון, מנכ"ל משותף ב-y&r ישראל, שאחראי גם על נושא קשרי החוץ באיגוד, יחד עם יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום.

הגיעו להחכים: יורם דרורי, בעלים של משרד הפרסום דרורי-שלומי; אמיר וגנר, בעלים של חברת הפרסום ריספקט; גיא בר, מנכ"ל משותף Y&R; משה ראובני, מבעלי ראובני-פרידן; אמיר גיא, מנכ"ל אדלר חומסקי&ורשבסקי; קארין אטל, מנכ"לית משותפת במשרד שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ואחרים.

יגאל בראון, תומאס פלגר ואמיר גיא / צילום: נדב כהן יונתן
 יגאל בראון, תומאס פלגר ואמיר גיא / צילום: נדב כהן יונתן

מהנדסים את העתיד

במסגרת יום פתוח ללימודי תואר ראשון ושני, אירח השבוע פרופ' אריה מהרשק, נשיא המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל, פאנל מיוחד בנושא "המהנדס העתידי", בהשתתפות בכירים ממגוון תעשיות מתקדמות.

בפאנל דנו בפרופיל המהנדס הדרוש לתעשייה העתידית בישראל, כיצד יש לפתח ולקדם את החינוך ההנדסי לצרכי התעשייה ואילו מהנדסים עתידיים ירצו לקבל לשורותיהם, על מנת להתמודד עם הצורך לשמר את היתרון הטכנולוגי של התעשייה הישראלית.

התדיינו בכובד-ראש: ד"ר עמי אפלבוים, מנכ"ל קלא טנקור; מאירי דביר, מנהל מחלקת פיתוח טכנולוגיות ייצור בישקר; צחי כהן, מנהל קבוצת תוכנה באינטל ובוגר המכללה; ליאוניד מלניקוב, מנהל מחלקת פיתוח בחברת אופגל ומשה עמור מרפאל.

אריה מהרשק ועמי אפלבוים / צילום: מכללת בראודה
 אריה מהרשק ועמי אפלבוים / צילום: מכללת בראודה

צהוב בשחקים

קבוצת הכדורסל של המדינה המריאה הבוקר (ד') עם חברת התעופה הלאומית בטיסה מיוחדת של אל-על בדרכם למשחקי הפיינל פור שייערך במילאנו, איטליה. על הטיסה היו כ-200 שחקנים ובני משפחותיהם, הנהלת מכבי תל-אביב ואוהדים שרופים.

לפני העלייה למטוס קיבלו את פניהם, ראש אגף שיווק באל-על, עינת ינאי, וצוות הטיסה עם עוגה מיוחדת בצבעי צהוב כחול.

שחקני מכבי תל אביב, עינת ינאי וענבר ויישטיין / צילום: סיון פרג'
 שחקני מכבי תל אביב, עינת ינאי וענבר ויישטיין / צילום: סיון פרג'

קוקטייל לנסיכה

שלמה ועתליה שמלצר אירחו בביתם שבסביון את הנסיכה מרגריטה, נסיכת הכתר של רומניה ובעלה הנסיך ראדו, וכן את אנדראה פסטרנק, שגרירת רומניה בישראל ואנשי הקונסוליה שלה. את הקוקטייל ארגנה קולט אביטל, יו"ר מרכז הארגונים של ניצולי השואה.

במהלך הקוקטייל, שנערך במסגרת ביקור תיירותי של הזוג המלכותי בישראל, סיפר שלמה שמלצר, שהינו קונסול הכבוד של רומניה בישראל, לנסיכה מרגריטה על ההזדמנויות העסקיות שעולות, לאור הגידול בהיקף הסחר בין ישראל ורומניה.

סרטים בבירת הנגב

אולי בהשראת דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלפיהם הנגב יהפוך לאבן שואבת לצעירים, חברת IMAX העולמית, הודיעה שתפתח אולם IMAX דיגיטלי בקולנוע יס פלאנט, שעתיד להיפתח במתחם ישפרו פלאנט בבאר-שבע באפריל 2015.

רפי ביסקר, יו"ר נכסים ובניין; סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין; ומוקי גרדינגר, מנכ"ל תיאטראות ישראל; אירחו בבירת הנגב את אנדרו קריפס נשיא IMAX אירופה, אסיה והמזרח התיכון, והציגו לו את התוכניות למתחם, שבו יושקעו כ-430 מיליון דולר.

אנדרו קריפס, סגי איתן, רפי ביסקר ומוקי גרדינגר / צילום: מורג ביטן
 אנדרו קריפס, סגי איתן, רפי ביסקר ומוקי גרדינגר / צילום: מורג ביטן

ברזיל-ישראל - גירסת ההיי-טק

בהתאם לפסוק "אם אין קמח אין תורה", נפגשו השבוע חברי משלחת מנכ"לים וראשי חברות היי-טק מהמובילות בברזיל עם מנכ"לים של חברות מובילות כיום במשק הישראלי במסעדת ביסטרו 56 בהרצליה.

המפגש התקיים בתום יום לימודים ראשון בתוכנית ייחודית, שתוכננה ופותחה על-ידי להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב והיא מתמקדת בנושאים כגון חדשנות ויזמות המבוססים על המודל הישראלי, כאשר מטרת התוכנית והביקור בישראל היא לחשוף הזדמנויות להשקעה בהיי-טק המקומי.

הכירו ונהנו: ישראל מקוב, יו"ר גיוון אימג'ינג; רוני חיזקיהו, יו"ר הבנק הבינלאומי; דב מורן, מנכ"ל comigo; בועז אלבראנס, הנספח הכלכלי לברזיל ואודי אהרוני, מנכ"ל להב פיתוח מנהלים באונברסיטת תל-אביב.

רוני חזקיהו ואודי אהרוני / צילום: אלי דסה
 רוני חזקיהו ואודי אהרוני / צילום: אלי דסה

יופי של סנטר

היזם, רואה החשבון ואיש העסקים אורן הולצמן, שמכהן גם כמנכ"ל וכבעלים של מותג האיפור איל מקיאג', השיק את חנות הדגל של החברה בדיזינגוף סנטר, שכוללת כיתת לימוד של בית הספר לאיפור בתוך החנות עצמה.

באו לברך ולהתעניין בחידושיי המסקרה: פאר נדיר, מנהל תחום הנדל"ן בחברת הביטוח הראל; אלון פילץ, מבעלי דיזינגוף סנטר; גיל גזית, מנכ"ל קניון הזהב; אורי אבל, משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי; יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות; רון כהן, סמנכ"ל אשראי בחברת ישרכארט ואחרים.

אלון פילץ ואורן הולצמן / צילום: רפי דלויה
 אלון פילץ ואורן הולצמן / צילום: רפי דלויה