13% רייטינג בלבד לחצי גמר היורוליג בערוץ 10

המשחק בין מכבי ת"א לצסק"א מוסקבה לא התעלה לנתונים גבוהים, אבל הספיק כדי להוביל את ערב הצפייה ביום שישי

חצי גמר היורוליג ביום שישי האחרון בין מכבי תל-אביב לצסק"א מוסקבה (67-68), ששודר בערוץ 10, רשם רייטינג ממוצע של 13% בקרב משקי-הבית היהודיים. בסך-הכול צפו במשחק 427 אלף איש.

משחק הכדורסל סייע לערוץ 10 להוביל את ערב הצפייה של שישי ששייך מסורתית למהדורת החדשות של ערוץ 2, שהצליחה לגרוף הפעם 10.1% בלבד.

יש לציין כי נתוני הצפייה בחצי גמר הפיינל-פור לאורך השנים נמוכים יחסית למשחקי העונה הסדירה אפילו, זאת בשל העובדה שהם נערכים בימי שישי הנחשב לערב צפייה חלש יחסית. בנוסף, המשחק שודר במקביל גם בערוץ ספורט 5 HD, שאינו נכלל במדידה של הוועדה למדרוג.

לאחר שערוץ 10 גבר על ערוץ 2 ביום שישי, הודיעה הזכיינית רשת כי לא תשדר פרק חדש בסדרה "אבודים" הערב (א'), אלא תשדר פרק מהעונה הקודמת בשידור חוזר.

הסיבה הרשמית שהזכיינית נתנה להחלטה היא "לאור הכבוד הרב שאנו רוכשים למכבי תל-אביב ולהישגיה", אולם ההערכה היא כי המהלך נובע מחשש מפגיעה בנתוני הצפייה של הסדרה, ולכן רשת ויתרה מראש על ההתמודדות.

ב-2011 השיג ערוץ 10 רייטינג ממוצע של 16.8% בשידור חצי גמר הפיינל-פור (מכבי תל-אביב-ריאל מדריד), וב-2008, אז שודרה הקבוצה בערוץ 1, נרשם רייטינג של 18.5% (מכבי תל-אביב-סיינה). למעשה, המשחק בשישי היה חצי הגמר הכי פחות נצפה מאז משודרים משחקי מכבי תל-אביב בגביע האירופי.

הערב (21:00) שוב יוכלו חובבי הספורט ליהנות מהפקה כפולה: ערוץ 10 ישדר את גמר היורוליג בין מכבי תל-אביב לריאל מדריד, בעוד שערוץ הספורט ישדר את המשחק במקביל בספורט 5 HD.