מגה משנה תדמית: תוזיל מאות מוצרים ברשת "מגה בעיר"

על-פי הודעת הרשת, בין היתר יירדו המחירים של ג'ל הכביסה קולון, שוקולד השחר, פסטה ברילה, קורנפלקס אלופים וכריות וניל

ניסיון נוסף של רשת מגה לשנות תדמית: הרשת הודיעה היום (ג') כי היא מוזילה מאות מוצרים ברשת העירונית "מגה בעיר". ההודעה היום מצטרפת להכרזת הרשת באוקטובר 2013 על הוזלת 1,000 מוצרים ברשת העירונית.

על-פי הודעת הרשת, בין היתר יירדו המחירים של ג'ל הכביסה קולון, שוקולד השחר, פסטה ברילה, קורנפלקס אלופים וכריות וניל.

"לצמצם את פערי המחירים"

מנכ"ל מגה קמעונאות, מוטי קרן, אומר כי המטרה היא לצמצם את פערי המחירים בין הרשת העירונית לרשתות הדיסקאונט, ומדגיש כי "מגה בעיר אינה רשת דיסקאונט, ובשל עלויות התפעול הגבוהות שבהפעלת חנויות בתוך השכונות, אינה יכולה להציע מחירים זולים בדומה לפורמט הדיסקאונט".

לדבריו, "המהלך שלנו מאפשר לצרכנים להוזיל את סל הקנייה שלהם עם דגש על מוצרים המאפיינים את הסל השכונתי, ועוזר להם להבין שיש עוד מספר פרמטרים חשובים בחישוב עלות סל קנייה. אם מוסיפים עלויות אלה, מגלים שהפערים בין מגה בעיר לרשתות המוזלות - קטן יותר".

עוד אומר קרן כי הוא מאמין שהמהלך הנוכחי "יוביל לשינוי תפיסת המחיר של מגה בעיר ומגה כולה, על כלל מותגיה. אנו קוראים היטב את השוק ואת המציאות הצרכנית החדשה, ומבינים שאנו מחויבים להמשיך ולשפר את חוויית השירות הייחודית ברשת ולהתאים את המחירים למצב התחרות בשוק המזון".

מהלך מקביל שבו נוקטת הרשת הוא הכנסת חנויות של רשת המזון האורגני עדן טבע מרקט לתוך חלק מהסניפים של מגה בעיר במודל של "חנות בתוך חנות".

רשת מגה בעיר מונה כיום 124 סניפים, והכוונה היא להגיע לפריסה של עשרות נקודות מכירה בתוך שנה וחצי.