צפו: הגאדג'ט הישראלי הלביש שיפתור לכם את בעיות הגב

המוצר של חברת UpRight הישראלית נדבק לגב על-ידי מדבקה היפואלרגנית, ובעזרת אקסלרומטר וחיישן מזהה באופן מדוייק עד כמה הגב זקוף ■ החברה רוצה לגייס 70 אלף דולר בתוך 60 יום באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו

אם אתם קוראים את שורות אלו, אתם כנראה יושבים לא נכון, והגב שלכם עקום. חברת UpRight הישראלית השיקה קמפיין באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו, בו היא מציגה מכשיר מקטגוריית המחשוב הלביש, אשר מבטיח לשפר את היציבה של הלקוחות בתוך שבועיים, בלי רצועות מעצבנות. המוצר נדבק לגב על-ידי מדבקה היפואלרגנית, ובעזרת אקסלרומטר וחיישן מזהה באופן מדוייק עד כמה הגב זקוף.

UpRight מודבק על הגב התחתון, כך שהוא נסתר מעיני החברים לעבודה. כאשר האדם משנה את זווית הגב לכפופה, הגאדג'ט רוטט ומזכיר לאותו משתמש לשנות תנוחה. ב-UpRight טוענים שזווית הגב הכפופה גורמת לכאבים בגב התחתון והמוצר שלהם עוזר למנוע אותה, כאשר הוא גם משפר את היציבות וגם נותן תחושה שהאדם בטוח יותר בעצמו.

UpRight רוצה לגייס 70 אלף דולר בתוך 60 יום. כבר ביממה הראשונה החברה גייסה יותר מ-7,000 דולר. 350 הלקוחות הראשונים יוכלו לרכוש את המוצר ב-210 שקל (60 דולר) במקום 450 שקל (130 דולר), כאשר עלות משלוח בינלאומית עומדת על 52 שקל (15 דולר).

"זה מאוד מרגש לבוא עם רעיון שממש ישפר את הבריאות והחיים של האנשים" אומר עודד כהן, מייסד UpRight. "עכשיו אנחנו צריכים תמיכה בשביל להפוך את המוצר למציאות".