פנינה רוזנבלום: "חן תיקח משכנתא כמו גדולה, אמא תיתן גיבוי"

צפו בראיון עם פנינה רוזנבלום ובתה ■ חן רוזנבלום: "אני עובדת קשה, אלה המחירים כרגע בת"א, ומי שמתעלם מזה חי בבועה" ■ פנינה: "מה ההתלהמות, אם הייתי הולכת לקבלן לבד - אתם חושבים שלא הייתי מקבלת הנחה?"

פנינה רוזנבלום ובתה חן מגיבות לראשונה על רכישת דירת היוקרה בתל-אביב ב-2.6 מיליון שקל בתוכנית "רוצים הביתה", אשר עוררה את זעם הציבור. כזכור, לרשות השנייה הגיעו תלונות על ניקור עיניים ועל כך שמה שרוזנבלום יכולה לקנות לבתה, לא יכול זוג ישראלי ממוצע להרשות לעצמו. רוזנבלום ובתה דוחות את הטענות על הסף בראיון לגלובס TV.

"השתגעתי כשראיתי את התקשורת הכל-כך לא נכונה; הם רדפו אחריי, אני בכלל לא רציתי לקנות לחן דירה, זה בכלל לא היה בתוכנית שלי, ממש לא", אומרת רוזנבלום. "חודשיים רדפו אחריי, 'פנינה בבקשה בבקשה תבואי לתוכנית'. מה לא עשו. אז אחר-כך הם אמרו: 'תשמעי, את לא חייבת לקנות, אם לא תרצי. תגידי לנו רק איזה תקציב'. אמרתי להם עד 3 מיליון שקל... זאת אומרת מחיר פריסייל (pre sale)... לפני הנחות ולפני דברים... אבל אמרתי, 'אני לא רוצה ללכת, לא, עזבו אותי'. אז בסוף נתנו לי את האופציה להגיד שאני לא אקנה אם אנחנו לא... באו ואמרו, 'יש לך הנחה יפה מפריסיייל, את לא משלמת לעורך דין, את לא משלמת למתווך, יש לך כל מיני הטבות, ועוד הטבות כאלה למיניהן וכל מיני כאלה'.

"אז כשבאו והציעו את העסקה בתל-אביב, היא הייתה כל-כך אטרקטיבית, וזה גם ל-4 שנים, זה לא להיום. זו דירה על שם חני, יש לה משכנתא שחני תיקח ותשלם מתוך העבודה שלה".

- חן בעצמה, חן צריכה לקחת משכנתא? הבת של פנינה רוזנבלום צריכה לקחת משכנתא?

"כן, היא תיקח משכנתא כמו גדולה, הנשמה שלי".

- למה?

"מכיוון שאני רוצה שהיא תרגיש ותעריך שלא כל דבר בא כל-כך בקלות. היא תיקח חלק מזה משכנתא כמו כל אחד במדינת ישראל, היא תעבוד, היא תחזיר. כמובן, אם היא תצטרך גיבוי, היא תקבל מאמא.

"זה שהיא הבת של פנינה רוזנבלום, היא לא שונה מילדים אחרים, ואנשים לא הבינו את זה, שזה בכלל לא היה תלוי בי. אני מבחינתי שיתנו את ההנחה למישהו אחר... נראה לך שאם הייתי הולכת היום לקבלן לבד לקנות דירה, הוא לא היה עושה לי הנחה בגלל שקוראים לי פנינה רוזנבלום? זאת אומרת, מה ההתלהמות?".

- 2.6 מיליון שקל זה עדיין סכום מאוד גבוה אפילו לזוג צעיר שמתחיל את דרכו.

פנינה: "כן, אבל זו דירה בתל-אביב, זו לא דירה מחוץ לתל-אביב".

חן: "וזה המחירים כרגע. אם אנשים מתעלמים מזה, אז אני לא יודעת איפה הם חיים. הם חיים בבועה, אבל שיתעוררו, אלה המחירים".

פנינה: "הילדים שלי מאוד מאוד יודעים להעריך. כל דבר שהם מקבלים, הם לא מקבלים את זה כמובן מאליו. הם יודעים שאמא עובדת קשה, שאמא כל החיים עובדת קשה".

חן: "היום גם אני עובדת קשה".

פנינה: "והיום היא גם עובדת קשה, היא עובדת בפנינה LOVE, והיא עוזרת לקדם את המסיבות של הפנויים והפנויות באתר".

* צפו בראיון המלא בסרטון המצורף