טיפול השיניים יקר? קבלו חוות-דעת שנייה

מיזם רפואי אינטרנטי: שני פרופסורים מהדסה מציעים חוות-דעת נוספת באינטרנט

ציבור המטופלים ברפואת שיניים ניצב פעמים רבות לפני טיפול כואב, מייגע, ארוך ויקר, היכול להגיע לכדי עשרות אלפי שקלים. כיום, מטופלים אלה נאלצים לרוב להסתמך על אבחנות רופא השיניים המטפל בלבד.

שירות חדש באתר r2d.co.il יאפשר להם לקבל חוות-דעת מומחה אונליין ברפואת שיניים ממומחים: היזמים מבטיחים לאפשר, בתהליך קצר ופשוט, לשלוח את צילומי הרנטגן באמצעות האינטרנט ישירות למומחה לרדיולוגיה אוראלית (אבחנה ברפואת שיניים) - המפענח את הצילום, מאבחן את הטיפול הדרוש ומספק חוות-דעת מקצועית ובלתי תלויה, בשפה ברורה ומובנת, כך שהמטופל יבין בדיוק מה הטיפול הנדרש בשיניו.

מיועד גם לרופאי שיניים

על המיזם חתומים פרופ' יצחק מרמרי, מקים ומנהל היחידה לרדיולוגיה אוראלית בבית-הספר לרפואת שיניים של בית-החולים הדסה בירושלים, ופרופ' ישראל קפה - ראש בית-הספר לרפואת שיניים ומנהל המחלקה לפתולוגיה אוראלית ורפואת הפה באוניברסיטת תל-אביב.

חוות-דעת מומחה לרדיולוגיה אוראלית, הם מסבירים, כולל את רשימת הממצאים הדורשים טיפול בשיניים ובלסתות על-פי צילומי הרנטגן, מציינת את המיקום והאבחנה המדויקים בלשון ברורה ומובנת ומפרטת את כל הדרוש טיפול, והיא מומלצת במיוחד למטופלים העומדים בפני טיפול ממושך, כואב ויקר ומעוניינים בחוות-דעת נוספת, ואף לרופאי שיניים המעוניינים לקבל אמצעי לתמיכה בתהליך קבלת החלטות רפואיות.

צילומי הרנטגן, הם מדגישים, הם מסמך רפואי השייך למטופל, ועל-פי תקנות בריאות העם של משרד הבריאות חובה על הרופא המטפל, קופת-החולים או מכון הרנטגן להעבירם לידי המטופל בדיוק כמו כל מסמך רפואי השייך לו.

מחיר: 450 שקל לאדם פרטי ו-650 שקל לרופא שיניים.