פימי הנפיקה את אינרום לפי שווי של כ-800 מיליון שקל

לאחר שנאלצה לחתוך את שווי החברה לפני מספר ימים, פימי נהנתה מביקושי יתר של 400 מיליון שקל בשלב המוסדי ■ היקף ההנפקה כולל המימוש של האופציות הוא 425 מיליון שקל ופימי תישאר עם 49% מהחברה

לאחר שקיצצו במחיר המינימום שתכננו להנפקת חברת אינרום, קרן פימי, של ישי דוידי, מתגברת על הסנטימנט השלילי שהיה לאחרונה בהנפקות אקוויטי ויכולה לסמן וי הערב (ב') על הצעת המכר למניות החברה התעשייתית שבשליטתה, והפיכתה לציבורית.

ההנפקה נסגרה לפי שווי של כ-800 מיליון שקל, כאשר מחיר המינימום בהנפקה שיקף מחיר של 737 מיליון שקל. נזכיר כי במקור תיכננה פימי להנפיק את אינרום לפי שווי של מיליארד שקל.

במסגרת השלב המוסדי היום היה עודף ביקוש של למעלה מ-400 מיליון שקל - פי 1.6 מההיקף המתוכנן הראשוני. היקף ההנפקה כולל המימוש של האופציות הוא 425 מיליון שקל ופימי תישאר עם 49%.

אינרום פועלת בשלושה תחומים: פעילות פתרונות בנייה, מוצרי גמר לבנייה וצבעים, באמצעות שלוש החברות שבשליטתה. בשנים 2008-2009 רכשה פימי את אינרום תעשיות (לשעבר אורלייט תעשיות), שכללה אז שש חברות, השלוש שיהפכו כעת לחברה ציבורית, ושלוש חברות נוספות: אורדן, שיש אלוני ואורלייט, שנותרות בבעלותה הפרטית.

את ההנפקה הוביל לידר הנפקות.