שר התקשורת ארדן: אפעל למניעת שיבוש משחקי המונדיאל

שר התקשורת מבטיח לפעול "בכל דרך אפשרית כדי למנוע את שיבוש שידור משחקי המונדיאל, ששידורם מתאפשר הודות לכספי האגרה של הציבור"

שר התקשורת גלעד ארדן מבטיח לפעול "בכל דרך אפשרית כדי למנוע את שיבוש שידור המשחקים (משחקי המונדיאל - ל"א), ששידורם מתאפשר הודות לכספי האגרה של הציבור".

בפנייה לציבור באמצעות עמוד הפייסבוק שלו, התייחס ארדן גם להוצאות הנסיעה של משלחת רשות השידור לסיקור משחקי הגביע העולמי בכדורגל בברזיל, שנחשפו ב"גלובס", וכתב: "קראתי שהם שוקלים גם שלא לשדר את משחקי המונדיאל, בהחלט התנהלות מקורית - לטוס מכספי האגרה עם משלחת גדולה לברזיל, אבל לא לשדר את המשחקים לציבור... מעניין".

ארדן פרסם את הפוסט לאחר שהחוק לסגירת רשות השידור עבר אמש (ב') בקריאה ראשונה בכנסת. "הם (עובדי רשות השידור - ל"א) החליטו לא לסקר את ביקור האפיפיור, אבל הטרגדיה היא שרובנו לא ממש הרגשנו".

לדבריו, "עשינו היום עוד צעד חשוב בדרך לביטול האגרה. צעד חשוב ומשמעותי לשיקום השידור הציבורי בישראל. אני צריך אתכם לצדי", כתב בפנייה לציבור, "וככל שחברי הכנסת יאשרו במהרה את הצעת החוק, נוכל לבטל האגרה ולהקים את הערוצים הציבוריים החדשים".

חוק רשות השידור החדשה עבר אתמול בכנסת בקריאה ראשונה ברוב של 33 תומכים מול 14 מתנגדים.