מירילשווילי השלים את רכישת השליטה בחברת רוטשטיין

קבוצת בעלי השליטה הקודמת תיוותר עם כ-23% ממניותיה של רוטשטיין, ומירילשווילי יוכל לרכוש אותן תוך שנתיים לפי מחיר של 12.5 שקל למניה

חברת הנדל"ן רוטשטיין עדכנה אמש כי הושלמה העסקה למכירת השליטה בה לידי איש העסקים יצחק מירילשווילי, הנחשב לאחד מהצעירים העשירים ברוסיה ובישראל, ביחד עם אבישי בן חיים, מנכ"ל רוטשיין. בצד המוכרים, יקבלו שמואל לבייב, אחיו של איש העסקים לב לבייב, וכן מוריס מלכה, אמילי אמקיה הבר, דני ליפשיץ, משה דהאן ובנימין פיטוסי כ-67 מיליון שקל תמורת סך הכול 55% מהונה של רוטשטיין, לפי מחיר מניה של 10.1 שקל, הגבוה בכ-3% משוויה בבורסה הבוקר.

קבוצת בעלי השליטה הקודמת תיוותר עם כ-23% ממניותיה של רוטשטיין, ומירילשווילי יוכל לרכוש אותן תוך שנתיים לפי מחיר של 12.5 שקל למניה.

במידה שלא יעשה זאת, לקבוצת המוכרים יש אופציה לממש את יתרת ההחזקות במחיר של 11.2 שקל למניה.

מירילשווילי מכר לפני כשנה את חלקו (40%) ברשת החברתית הגדולה ברוסיה, "וי-קונטקטה", תמורת 1.12 מיליארד דולר, במהלך שהפך אותו בגיל 28 לאחד מעשירי רוסיה. חברת רוטשטיין עוסקת בייזום והקמת פרויקטים בעיקר למגורים ברחבי הארץ. בסיכום 2013 הציגה החברה קפיצה של כ-24% ברווחיה, ל-10.5 מיליון שקל. הכנסותיה גדלו אשתקד פי 3 לסך של 227 מיליון שקל, לאחר שהכירה במכירת דירות במספר פרויקטים.