מנכ"ל נמל אשדוד: "נקפיד שהוועד לא יתערב בניהול הנמל"

איציק בלומנטל מגיב לפרשת השחיתות החמורה: "נורמות העבודה שהיו בנמל לא יהיו עוד; אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל" ■ מבקש להפסיק את העליהום נגד העובדים: "גם אם מספר עובדים נעצרו, זה לא משליך על כלל העובדים"

על רקע פרשת השוחד האחרונה בנמל אשדוד, מנכ"ל הנמל בפועל איציק בלומנטל התייצב היום (ד') בתדרוך מיוחד לעיתונאים והתייחס לפרשה שמטלטלת את "השער הכלכלי של ישראל". בלומנטל ביקש לשדר מסר מרגיע ואמר כי הנמל ממשיך וימשיך לעבוד כרגיל למרות האירועים האחרונים - גל המעצרים של בכירים בנמל וביניהם יו"ר ועד העובדים אלון חסן.

"מה שהיה בנמל מבחינת נורמות עבודה לא יהיה עוד הדברים שקרו בעבר לא יחזרו עוד", אמר בלומנטל. "אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל". בלומנטל סירב לענות לשאלות התקשורת ורק רצה להעביר מסר שלפיו העבודה בנמל לא תיפגע למרות חקירות המשטרה.

בלומנטל שלח עקיצה ליו"ר הוועד המושעה חסן, ואמר כי בכוונתו להקפיד על כך שהוועד לא יתערב בעניינים הקשורים לניהול הנמל. המנכ"ל בפועל ביקש מכלי התקשורת שלא לשכוח כי הנמל מפרנס 1,300 משפחות, ו"גם אם מספר מעובדיו נעצרו, הדבר אינו משליך על כלל העובדים".

לדבריו, "חברת הנמל חילקה בשנים האחרונות דיבידנדים למדינה בהיקף של כחצי מיליארד שקל. אנחנו ארגון חזק שיודע לעבוד. אנחנו אמנם עוברים תקופה לא קלה עכשיו, אך אני מאמין שנצא ארגון חזק יותר ויעיל יותר".