הפרוצה החשודה בהדבקת נערים באיידס: "מבקשת עזרה"

(עדכון) - פרקליטתה של תושבת הדרום החשודה ששכבה עם נערים וקיים חשש שהדביקה אותם באיידס, מספרת כי היא סבלה כל חייה ונמצאת במצוקה קשה ■ "היא מעריכה ששכבה עם עשרות גברים, אך לא תמורת תשלום"

במשטרה עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקה של האישה שעל-פי החשד קיימה יחסי מין עם עשרות קטינים מהדרום והדביקה שבעה מהם באיידס. גם אם היא לא חולה ולא הדביקה את הקטינים או לא ידעה על מחלתה, עדיין מדובר בעבירה פלילית, שכן חלק מהם בני פחות מ-14.

עו"ד חופית אדרי, המייצגת את האישה שבמשטרה הגדירו פרוצה, אמרה כי הלקוחה שלה מכחישה כי קיימה יחסי מין בתשלום. "הלקוחה שלי טוענת שהיא לא פרוצה, ורק רוצה טיפול", סיפרה אדרי. "היא מאשרת שהיא קיימה יחסים מיניים עם הרבה גברים, אבל עניין הגיל עוד מוטל בספק. מצבה הנפשי לא טוב, והיא מוכרת לרשויות הרווחה שנים רבות".

עורכת הדין הוסיפה כי לאישה "אין סביבה משפחתית, יש לה ילדה בת 12 שלא בחזקתה, ויש לה תינוקת שמתה לפני 3 שבועות מחיידק בבית-החולים אחרי הלידה. היא תמיד ביקשה עזרה, היא במצוקה קשה. היא מעריכה שהיא שכבה עם עשרות עד מאות גברים, אך לא תמורת תשלום".

הפרשה נחשפה בעקבות תלונה שהגישו הורי הנערים במשטרה, וגם רשויות הרווחה ומנהלי שלושת בתי-הספר שבהם לומדים הנערים עורבו בנושא. לאחר מכן האישה נעצרה על-ידי המשטרה בחשד להפצת מחלה.