אטילה שומפלבי ולינוי בר-גפן יגישו רצועות אקטואליה בערוץ 20

ינחו תוכניות אקטואליה יומיות בערוץ המורשת, בפורמט שישלב פעילות דיגיטלית

העיתונאים אטילה שומפלבי ולינוי בר-גפן יגישו את רצועות האקטואליה של ערוץ 20. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", בר-גפן ושומפלבי ינחו תוכניות אקטואליה יומיות בפורמט שישלב פעילות דיגיטלית, במסגרתו יסקרו את הנושאים הבוערים על סדר היום, כשלצדם פאנליסטים קבועים.

המהדורות ישלבו רב-שיח ציבורי ער, שינוהל בשילוב הרשתות החברתיות ויאפשר התייחסות ואינטראקציה חיה בין הקהל ליושבים באולפן. התוכניות ישודרו מאולפני אתר האינטרנט ynet, זאת כחלק משיתוף פעולה בין שתי הפלטפורמות.

בר-גפן הגישה לאורך השנים שורה ארוכה של תוכניות טלוויזיה ורדיו וערכה תחקירים וראיונות עיתונאיים. בין היתר הגישה את תוכנית הבוקר של ערוץ 10, את התוכנית "מה קורה?" בקשת והייתה ממגישי התוכנית "360" ברשת. שומפלבי הוא כתב ופרשן פוליטי באתר ynet מזה 13 שנים ומגיש תוכניות בערוץ הכנסת.

בשבועות האחרונים הודיע ערוץ 20 - ערוץ המורשת הייעודי - כי ישיב למסך את שרון גל ברצועת לילה כלכלית, שתשודר מדי ערב ותעסוק בעניינים כלכליים שעל סדר היום, תוך התייחסות בסקירה המתאימה הן לציבור החילוני והן לציבור הדתי. כמו כן, תעלה תוכנית שבועית בהגשת שולי רנד.

"הערוץ החדש בישראל", אומרים בערוץ 20, "נולד כדי לייצר שיח תקשורתי אלטרנטיבי לזה הקיים כיום בערוצי השידור הישראליים ויעסוק בתכנים הנוגעים לשיח הישראלי-יהודי מנקודת מבט עכשווית, בשפה נגישה ובקצב טלוויזיוני התואם את זמננו".

ערוץ המורשת, שיעלה לשידור בקיץ 2014 ויחל את שידוריו במסגרת חבילות הבסיס של הוט, yes ועידן פלוס, יהיה מבוסס פרסומות, ותכניו יהיו נגישים הן על המסך והן בפעילות דיגיטלית.