עובדי רשות השידור מאיימים: "כל המדינה תזעק"

העובדים, מלווים ברקדניות ברזלאיות ובמתופפים, הפגינו היום במחאה על הכוונה לסגור את רשות השידור ■ ביקשו לשים דגש על השירות שהם מעניקים לציבור בכך שהם מאפשרים את שידורי המונדיאל בחינם

הפגנת עובדי רשות השידור / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

מאות מעובדי רשות השידור הפגינו היום (ב') בצהריים מול בניין משרד האוצר ומול הכנסת בירושלים, במחאה על הכוונה לסגור את הרשות ולפתוח גוף שידור ציבורי חדש תחתיה.

העובדים קראו לשר האוצר יאיר לפיד ולשר התקשורת גלעד ארדן "לחדול מהקרנבל התקשורתי" ולזנוח את תוכניתם זו, תוך שהם מרמזים לשידורי טורניר הגביע העולמי בכדורגל מברזיל שיחלו בעוד 9 ימים בערוץ 1.

העובדים, מלווים ברקדניות ברזלאיות ובמתופפים, ביקשו לשים דגש על השירות שהם מעניקים לציבור בכך שהם מאפשרים את שידורי המונדיאל בחינם לטובת הציבור.

בשלב מסוים חסמו העובדים, החברים בוועדים אשר מיוצגים על-ידי ההסתדרות, את הגישה למשכן הכנסת ופונו על-ידי שוטרים שהיו במקום.

משה שגב, יו"ר ועד ההנדסה של ערוץ 1, מסר: "אנחנו מוחים על זה שהולכים לקחת החלטה חד-צדדית לזרוק 2000 עובדים הביתה. זה לא ייעול. אין הבטחה שמישהו מרשות השידור הנוכחית ימצא את עצמו ברשות החדשה. הולכת להיות מלחמה חסרת פשרות, אנחנו מפסיקים להיות נחמדים. אנחנו מצפים שכל המדינה תזעק על זה. אני מקווה שעד המונדיאל תהיה הבטחה במשא-ומתן שעובדי רשות השידור ימשיכו לעבוד. אבל כרגע אנחנו בחוסר ודאות - וכך גם המונדיאל".