מנכ"ל משרד התקשורת והשיכון לשעבר ימונה ליו"ר מקורות

המהלך למינויו של מרדכי מרדכי לתפקיד הבכיר אמור לצאת לפועל כבר בימים הקרובים

חברת מקורות / צלם: אלבטוס
חברת מקורות / צלם: אלבטוס

מנכ"ל משרד התקשורת והשיכון לשעבר, מרדכי מרדכי, ימונה ליו"ר חברת מקורות. ל"גלובס" נודע כי המהלך למינויו של מרדכי לתפקיד הבכיר אמור לצאת לפועל כבר בימים הקרובים. מרדכי מונה כבר לפני כמה חודשים לדירקטור במקורות. מדובר בניסיון שני של שר התשתיות הלאומיות סילבן שלום למנות יו"ר לתפקיד הנחשב לבכיר ביותר בתחום התשתיות הלאומיות, אחרי יו"ר דירקטוריון חברת החשמל.

בסיבוב הקודם ניסה השר שלום למנות לתפקיד את פעיל הליכוד וראש עיריית הוד השרון לשעבר עזרא בנימיני אך המינוי נפסל על ידי וועדת ברנר לבדיקת כשירות מינויים בשירות הציבורי בשל הזיקה הפוליטית של בנימיני. מרדכי, שאינו פעיל פוליטית, נחשב מקורב מאוד לשר לשעבר אריאל אטיאס, שמינה אותו למנכ"ל משרדו בעת שכיהן כשר התקשורת ולאחר מכן כשר הבינוי והשיכון. בנוסף ניהל בעבר את משרד הפנים, משרד העבודה והרווחה והיה המשנה למנכ"ל עיריית ירושלים. העובדה כי המהלך למינויו ליו"ר מקורות החל לפני יותר מחודש העלתה את ההשערה כי מדובר ב"דיל" פוליטי בין שלום לאטיאס על רקע המרוץ לנשיאות ואולם לנוכח העובדה ששר השיכון לשעבר אינו נמנה עם מחנה שלום, אלא דווקא יריבו, אלי ישי. נראה כי הכוונה למנות את מרדכי אינה קשורה למהלך פוליטי.

ברק סרי, יועץ התקשורת של שלום, מסר בתגובה כי "לתפקיד יו"ר מקורות יש כמה מועמדים וההחלטה לגבי היו"ר תתקבל בקרוב. יו"ר מקורות יהיה המועמד שיאושר ע*י רשות החברות ושאר הגורמים הרלוונטיים".