לא תאמינו איזו דירה מוצעת למכירה בת"א ב-245 אלף שקל

באתר יד2 מוצעת הדירה למכירה ומוגדרת כ"מציאת השנה - תשואה גבוהה" ■ שטח הדירה - 11 מ"ר, רוחב הדירה הוא כ-1.5 מטר, היא מוצעת כדירת סטודיו, "נכס משופץ ונעים", "עסקה בטוחה ומהירה עם תשואה של 7.5%"

דירה בת"א / צילום: יד 2
דירה בת"א / צילום: יד 2

מצוקת הדיור בישראל בכלל ובת"א והמרכז בפרט ידועה, ומי שרוצה לגור בעיר הגדולה נאלץ לעתים להתפשר. אם זה להילחם בדיירים אחרים שירצו להיכנס לדירה להשכרה, אם זה להתפשר על גודל הדירה שרוצים לרכוש או על מחירה הגבוה, ועוד.

בנוסף, כשמדברים על עזות המצח של המוכרים/משכירים צריך לקחת בחשבון את הביקוש הגבוה לדירות למגורים בת"א. הם מציבים מחיר ודרישות בשמיים - כי יש מי שמסכים ושמוכן לשלם.

אבל במקרה שלפנינו נראה כי נחצו הגבולות לתנאים שאיתם רוכשי הדירות בת"א יסכימו. באתר יד2 מוצעת למכירה דירה ברחוב המבשר בשכונת התקווה בת"א תמורת 245 אלף שקל. על פניו המחיר לא גבוה במיוחד עבור דירה בת"א, אבל כשבוחנים את פרטי הדירה התמונה ברורה.

לדירה מוצמד המשפט "מציאת השנה - תשואה גבוהה" והיא מוצעת למכירה בכניסה מיידית ע"י משרד התיווך גרדנס נכסים. הדירה מוגדרת כ"דירת סטודיו", ומצויין כי כיום היא מושכרת תמורת 1,600 שקל בחודש - "עסקה בטוחה ומהירה עם תשואה גבוהה של 7.5%", נכתב.

הדירה, בשטח של 11 מ"ר (!) וברוחב של כ-1.5 מטר, מוגדרת כ"נכס משופץ ונעים", היא אפילו מרוהטת לגמרי במטבח חדש, מיטת יחיד, מקרר, טלוויזיה, מזנון וארון בגדים.

הייתם קונים?

דירה בת
 דירה בת

דירה בת
 דירה בת

דירה בת
 דירה בת