מגישת "מבט" מרב מילר: משה נסטלבאום מתנכל לי

עורך דינה של מילר למנהל החדשות בערוץ 1: "מאז שמונית, כדין או לא, אתה מנסה לפגוע, להציק ולהתעמר במילר בדרכים שונות" ■ נסטלבאום בתגובה: מילר, שמרוויחה יותר מ-40 אלף שקל, לא מקצועית ולא בקיאה בחדשות

מגישת מהדורת "מבט", מרב מילר, משגרת מכתב חריף נוסף באמצעות עורך דינה למנהל החדשות בערוץ 1, משה נסטלבאום, בטענה כי הוא ממשיך להתנכל לה.

"לנוכח אירועים שונים שהתרחשו לאחרונה אני פונה אליך בדרישה ובהתראה כי תחדל מלהציק לגברת מילר ומניסיונות הפגיעה בה. מאז שמונית, כדין או לא, לתפקיד מנהל חטיבת החדשות, הנך מנסה לפגוע, להציק ולהתעמר במילר בדרכים שונות", כתב עו"ד מאיר קוגמן המייצג את מילר.

"לא די בהתייחסות אישית בוטה ובהרמת קול, אלא שהנך מנסה לערב אחרים בניסיונות פגיעה לא חוקיים אלה ועושה שימוש בעובדי מערכת החדשות בכדי להצר את רגליה של מילר ולפגוע בה.

"די אם אזכיר את דרישתך כי לא יינתנו למילר שירותי כיתוב לפתיחים וסירובך לאפשר למילר לעבוד כאשר נדחתה חופשת המחלה המתוכננת שנטלה... כל ניסיון נוסף כזה, לרבות הרמת קול על מילר או ניסיונות להכפישה, ייתקלו בפניות מיידיות לערכאות משמעתיות או שיפוטיות.

"כל רצונה של מילר הוא כי יתאפשר לה להמשיך ולפעול כמגישת 'מבט' בצורה המקצועית והנאמנה שבה נהגה עד היום".

מטעמו של נסטלבאום נמסר בתגובה כי "מכתבו של פרקליטה של מרב מילר נועד לא יותר מאשר לשרת בקשה שהגיש בשמה של מילר לעכב את השימוע בעניינה, שמבקשת רשות השידור לבצע כדין, וזאת לאחר שפרקליטה של מילר הנחה אותה שלא להתייצב לשימוע.

"במכתב לפרקליטה של מילר, השיב מר נסטלבאום כבר לפני כשבוע כי לא שימש בתפקיד מנהל החדשות בארבעת החודשים האחרונים, ולכן הטענה כאילו הרים קולו על מרב מילר או נפגש עמה - לא רק שאינה נכונה, אלא גם לא יכלה להתבצע במציאות.

"מנהל חטיבת החדשות הבהיר למרב מילר בפגישת אקראי במסדרון, בנוכחות עובדים נוספים, כי היא נוהגת בקביעות לסלף את דבריו, וכי ישיב לפניותיה רק בכתב.

"במכתבו לפרקליטה של מילר כותב נסטלבאום עוד כי מדובר במכתב תמוה, על רקע העובדה שגם שבתקופה שבה לא שימש בתפקיד, עשתה מילר ככל העולה על דעתה: הגיעה לעבודה, זמן קצר יחסית לפני שידור מהדורת 'מבט', המשיכה לעמוד בסירובה לכתוב פתיחים למהדורה כפי שנוהגים שאר המגישים, בנימוק כי פרקליטה הורה לה לנהוג כך, והמשיכה בסירובה להתייצב לישיבות הצהריים של חטיבת החדשות, בנימוק כי אין לה סידור ראוי עבור ילדיה.

"חבל שפרקליטה של מילר אינו טורח להביא לידיעת הציבור כי גם מי שהחליף את נסטלבאום בתפקיד בשלושת החודשים האחרונים התלונן בכתב ובעל-פה כי מילר אינה מקיימת את ההסכם עליו היא חתומה.

"ראוי להדגיש כי למנהל חטיבת החדשות יש טענות קשות על התנהלותה המקצועית של מילר. בין השאר הוא סבור כי מדובר במגישה לא מקצועית שאינה קשובה לדברי מרואיינים ושואלת רק שאלות שהוכתבו לה מראש, דבר המונע ממנו מלשבץ את מילר במשדרי חדשות שבהם היא צריכה להפגין בקיאות גדולה יותר מאשר לקרוא טקסטים שנכתבים לה על-ידי אחרים.

"בקיאותה בנושאי חדשות אינה מספקת, והיא אינה מוכנה - למרות שכרה, שהוא הגבוה ביותר מבין מגישי חטיבת החדשות ומסתכם ביותר מ-40 אלף שקל, כאשר עלות שכרה למעסיק גבוה עוד יותר. ראוי להדגיש כי רשות השידור נושאת גם בעלות מימון של מאות אלפי שקלים עבור מוניות שאושרו לה בעבר על-ידי המנכ"ל הקודם, לאחר שלא הסכימה להגיע לעבודתה ברכבה הפרטי.

"טוב הייתה עושה מילר אם הייתה נוהגת בניקיון-כפיים, ובמקום לפרסם תלונות הזויות שאין מאחוריהן דבר, הייתה מבצעת את החוזה עליו היא חתומה ומונעת מעצמה את ההתנהלות שאליה היא נקלעה לאחר שבחרה לעשות דין לעצמה ולא לבצע את עבודתה כנדרש".