רייטינג שבועי: "The Voice" בראש הטבלה עם 34% צפייה

"האח הגדול" ממשיכה לשמור על יציבות, והפרקים השבוע חצו את קו ה-30%

משחקי המונדיאל שיצאו לדרך ביום חמישי האחרון מתחילים להפגין נוכחות בטבלת הרייטינג השבועית. המשחק הנצפה עד כה היה משחק הפתיחה בין המארחת ברזיל לבין קרואטיה, שמשך אל המסך 862 אלף צופים ו-23.3% רייטינג. משחק נוסף שבלט בסוף השבוע היה הולנד-ספרד ששודר בערב שישי והשיג 756 אלף צופים.

הנתונים של הרייטינג במונדיאל כוללים גם את השידורים באפיק ה-HD של הערוץ הראשון, אך יש לזכור כי באופן כללי קיימת בעיה במדידה של רייטינג של אירועי ספורט גדולים, מפני שרבים צופים במשחקים בצוותא או במקומות ציבוריים.

מלבד המשחקים, לוח השידורים בסוף השבוע הושפע מהאירועים החדשותיים: ביום שישי, "אולפן שישי" של חדשות 2 רשמה 14.5% רייטינג, מהדורת "יומן" בערוץ 1 הגיעה ל-9%, ומהדורת "שישי" של חדשות 10 הגיעה ל-5.6%.

מעל ל-600 אלף צופים ראו את מהדורת חדשות 2 במוצ"ש. בין לבין שידרו חברות החדשות בכל הערוצים ברצועות שידור מיוחדות אשר עקבו אחר האירועים.

"The Voice", תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 רשת, אשר פתחה השבוע את עונתה השלישית, השיגה ביום ראשון 29.6% רייטינג, אך בפרק השני, ששודר ביום שלישי, השיגה התוכנית 34% ו-994 אלף צופים - מה שמעמיד אותה בראש הטבלה השבועית.

"האח הגדול" של קשת ממשיכה לשמור על יציבות, והפרקים השבוע חצו את קו ה-30% רייטינג. הסדרות "רמזור" ו-"70 מיליון סיבות לאושר" ממשיכות לרשום נתונים גבוהים, כאשר המובילה מביניהן היא "רמזור" עם 834 אלף צופים.

רייטינג
 רייטינג