מתכננים לטוס? הנה 5 חברות התעופה הכי טובות בעולם

סינגפור איירליינס היא חברת התעופה הטובה בעולם עפ"י דירוג "ביזנס אינסיידר"

מטוסים של Gol Linhas / צילום: רויטרס
מטוסים של Gol Linhas / צילום: רויטרס

עונת הקיץ כבר כאן, ובאתר "ביזנס אינסיידר" החליטו לדרג את חברות התעופה הטובות בעולם. מחירי כרטיסי הטיסה עולים, ובחלק מהחברות רמת השירות נמצאת בירידה. עם זאת, ישנן חברות תעופה שעדיין שמות את הלקוח במרכז.

חברת התעופה הטובה ביותר בעולם על-פי הדירוג היא סינגפור איירליינס, זו השנה השנייה ברציפות.

הדירוג של "ביזנס אינסיידר" מתבסס על שני פרמטרים עיקריים: חוויית טיסה ועמידה בלוח הזמנים. הדירוג המלא נעשה בשיתוף חברת Skytrax ומופיע באתר "ביזנס אינסיידר", והחלטנו להציג עבורכם את 5 חברות התעופה הטובות בעולם שהתברגו בעשירייה הראשונה בדירוג:

1. סינגפור איירליינס: החברה זכתה בציון מושלם במגוון פרמטרים - מניקיון דרך בידור בטיסה ועד בטיחות כמובן. באתר ציינו לטובה את הטלוויזיות האישיות שמקבל כל נוסע, את אפשרויות הבידור הרבות ואפילו את המגבות החמות שמקבל כל נוסע לפני ההמראה.

2. All Nippon Airways: מדובר בחברת התעופה הגדולה ביפן, בעלת צי מטוסי בואינג 787 הגדול בעולם. היא קיבלה ציונים כמעט מושלמים בניקיון, בשירות ובבטיחות. הנוסעים במטוסי החברה נהנים בין היתר מיציאות USB אישיות ויציאות חשמל.

3. קטאר איירווייס: החברה זכתה בציונים מושלמים בנוחות המושבים ובבידור. במחלקת תיירים מציעה החברה בין היתר חיבור בין הסמארטפונים והטאבלטים למסכים אישיים. החברה טסה ל-125 יעדים ברחבי העולם ונמצאת בתהליך התרחבות ל-5 יעדים חדשים כגון לוס אנג'לס, מיאמי ודלאס.

4. אסיאנה איירליינס: אחת משתי חברות התעופה הגדולות בדרום קוריאה. החברה התברגה במקום הרביעי בדירוג, למרות הביקורות שספגה כאשר אחד המטוסים שלה מדגם בואינג 777 התרסק בזמן נחיתה בשדה התעופה בסן פרנסיסקו בשנה שעברה. הסיבה הרשמית לתאונה עדיין נבדקת, אך צוותי החילוץ כבר שיבחו את אנשי הצוות המקצועי של אסיאנה שפעלו בגבורה והצילו נוסעים רבים.

5. מלזיה איירליינס: רק לפני מספר חודשים נעלם מטוס החברה בנסיבות טרגיות אי-שם באוקיינוס, אך בכל זאת היא מדורגת כאחת מ-5 חברות התעופה הטובות בעולם. החברה נמצאת בתהליך של "ניעור" ההנהלה בשל התאונה ומחדשת את צי המטוסים שלה.