שינויים בהרגלי הצריכה: טוטאל-לוק אופנתי ייחודי ברשת רזילי

רשת האופנה רזילי מציעה טוטאל-לוק אופנתי וייחודי, שכולו תוצרת מקומית

רשת רזילי   / צילום: זהר שטרית
רשת רזילי / צילום: זהר שטרית

כבר יותר משני עשורים שרשת "רזילי" רושמת הצלחה מכובדת שהיא תוצאה של קניינות מצוינת, תוצרת כחול-לבן, המבוססת על לקט ממיטב מרכולתם של כ-50 מעצבים צעירים, מקומיים ומוכשרים, המיטיבים לנסח מדי עונה אמירה אופנתית לבישה ומעניינת. האוסף האופנתי המוצע ברשת החנויות המעוצבות לעילא, מורכב משילוב מוצלח של פריטי לבוש רבים לצד מגוון עשיר של אביזרים משלימים.

האג'נדה האופנתית (והמסחרית, כמובן), להעניק לכל אישה טוטאל-לוק שיעזור לה לבטא את אישיותה על הצד האופנתי ביותר, הוביל את הרשת להשקת קמפיין חדש תחת הסלוגן Get The Razili Look, שבמסגרתו רזילי מציעה לכל לקוחה שנכנסת לאחת החנויות מראה מעודכן שיתאים לאופייה, בעזרת המוכרות המנוסות (שלצורך העניין אף עברו סדנאות סטיילינג מקצועיות).

"רזילי מהווה מוסד שמסמל את התפתחותה של אופנה מקומית מובילה ומשובחת", אומרת הבעלים אורית רזילי. "הייחודיות של הרשת טמונה בתמהיל הפריטים המדויק שנבחר בקפידה, הכולל את המיטב מכל המעצבים שנאסף תחת קורת-גג אחת".

לנבחרת המעצבים המקומית של הרשת הצטרפו לאחרונה מעצבים חדשים כמו לארה רוסנובסקי, רימה רומנו, סטלה ולורי, רוברט זלוטניק, קטיה אלפא, אביב קינל ועוד. בחנות תמצאו בגדים, נעליים, תכשיטים, משקפיים, כובעים, תיקים, מטפחות, ארנקים וגם לנז'רי.

* טווח מחירים: 90-2,000 שקל.

הלוק של רשת רזילי / צילום: זהר שטרית
 הלוק של רשת רזילי / צילום: זהר שטרית

משא אחר: רשת דניאלה להבי משיקה תיק עגלה לאימהות הטריות

תגידו מזל טוב, תיק חדש נולד למותג דניאלה להבי, שלראשונה, נכלל בקטגוריה הנחשקת של תיקי עגלות לאימהות האורבניות. במונחים של אופנה, מיותר לציין שמדובר בתיק גב מלא בשיק. במונחים של פרקטיקה ופונקציונליות, לא מפתיע שמדובר בתיק עם שלל פתרונות אחסון נוחים ומפתיעים שיהפכו את חיי האימהות מחוץ לבית לפשוטים יותר. בנוסף, התיק מלווה בטכניקת ה-TWO IN ONE - בחלקו הקדמי מחובר תיק קטן הניתן להסרה בקלות ולהפוך לתיק נוסף בפני עצמו המכיל מקום לחיתולים, בקבוק, מגבונים ועוד. התיק ניתן לנשיאה כתיק גב בעל כתפיות רחבות לנשיאת משקל רב או כתיק סל לנשיאה על הכתף וגם כשהוא מלא, הוא אינו נראה מגושם.

התיק עשוי בדים טבעיים וקלים של כותנה וקנבס, והוא מוצע ב-3 צבעים: כחול, שחור וחול.

* מחיר: 890 שקל.

להשיג בחנויות הרשת של דניאלה להבי.

תיק של דניאלה להבי / צילום: דנה קרן
 תיק של דניאלה להבי / צילום: דנה קרן