ערוץ 1 יעלה שקופית על החטופים לפני משחקי המונדיאל

(עדכון) - משפחות החטופים פנו לשר התקשורת ולשרת התרבות בבקשה להעלות שקופית המזכירה את בניהן לפני כל משחקי המונדיאל בערוץ 1 ■ רשות השידור: "עשינו זאת לבקשת לימור לבנת ולא לבקשת גלעד ארדן"

גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח / צילום: תמונה פרטית
גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח / צילום: תמונה פרטית

רשות השידור תשדר לפני כל משחק של המונדיאל בערוץ 1 שקופית המזכירה את שלושת הנערים החטופים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח.

משפחות החטופים פנו לשר התקשורת גלעד ארדן ולשרת התרבות לימור לבנת בבקשה להעלות שקופית המזכירה את בניהן לפני כל משחקי המונדיאל בערוץ 1. ל"גלובס" נודע כי ארדן, השר הממונה על רשות השידור, הסכים לבקשת המשפחות ופעל בנושא מול יו"ר רשות השידור, אמיר גילת.

כזכור, לקמפיינים בתקשורת להחזרת החייל החטוף גלעד שליט הייתה השפעה גם על החלטות הדרג המדיני בעניינו.

כיום משודרים בערוץ 1 בין משחקי המונדיאל תשדירי מחאה של עובדי רשות השידור נגד החוק לסגירת מקום עבודתם.

רביד שרון, דובר היישוב טלמון, מסר כי "הכאב הוא עמוק ומתמשך, אבל הוא לא משבית, הוא מוביל אותנו לעשייה, ואסור להתנוון. עם ישראל צריך להמשיך עם ההנאות, אבל צריך למצוא את האיזון הנכון - והוא להמשיך ולחגוג, אבל לא לשכוח. ביקשנו לשים אייקון בשידורים או שקופית לפני כל משחק. השר הבטיח שהוא עובד על זה".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "לבקשת שרת התרבות והספורט לימור לבנת, ולא לבקשתו של שר התקשורת כפי שעולה משאלתכם, ובעקבות פניות אל השרה, הוחלט ברשות השידור לשלב לפני שידורי המונדיאל קריאה להזדהות עם משפחות החטופים ולתקווה לראותם בביתם במהרה".