פאר נדיר יעמוד בראש חברה בת של קבוצת קנדה ישראל

נדיר ניהל במשך 25 שנה את קבוצת הקניונים של עזריאלי ■ נדיר יעמוד בראש חברה בת חדשה של קנדה ישראל בתתמחה בתחום הנכסים המניבים

פאר נדיר / צילום:  אסף לב
פאר נדיר / צילום: אסף לב

מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי לשעבר פאר נדיר מצטרף לקבוצת קנדה ישראל, ויכהן בתפקיד מנכ"ל חברת הנכסים המניבים של הקבוצה. נדיר יקים וינהל את החברה החדשה שתפעל כחברה בת של הקבוצה לאחר שניהל את קבוצת הקניונים של עזריאלי במשך 25 שנה ובימים אלו סיים תקופת צינון של חצי שנה.

לאחר שפעלה בעיקר בתחום ארגון קבוצות הרכישה והיזמות למגורים ומשרדים באזור המרכז, החליטה הקבוצה להרחיב את פעילותה ולפתוח חברה המתמחה בתחום הנכסים המניבים.

שני הפרויקטים החדשים שבהם תעסוק החברה החדשה הם שטחי המסחר בפרויקט מידטאון תל אביב שמוקם בימים אלה בציר מנחם בגין על ידי קנדה ישראל, אלקטרה ויורוקום וכולל מגדל מגורים ומגדל משרדים. הפרויקט שני הוא הקמת קניון Blue שיוקם צמוד לפרויקט המגורים BLUE תל אביב שהחל להתאכלס לאחרונה, במתחם קאנטרי גלילות על קרקע שרכשה הקבוצה מחברת אזורים ב-2006 ונוסף לקרקע שרכשה קנדה ישראל מעיריית תל אביב לאחר שזכתה במכרז שערכה העירייה ב-2012. חזית הקניון תפנה אל כביש החוף, כאשר בין הקניון לשכונת המגורים הממוקמת סמוך לחוף הים יוקם פארק. העבודות להקמת הקניון, שמתכנן האדריכל משה צור, צפויות להתחיל ב-2015.

עד כה, קנדה ישראל נהגה למכור את שטחי המסחר החדשים שהוקמו במסגרת פרויקטי המגורים שהקימה, כך למשל בפרויקט המשרדים sea view שהקימה עם חברת אקרו נדל"ן בהרצליה פיתוח. כעת, בכוונת החברה לשמור את שטחי המסחר שבבעלותה, ולהפעילם כנכסים מניבים. בנוסף תפעל החברה החדשה בראשותו של נדיר לאתר שטחי מסחר לבניה ולרכישה.