מועדון YOU משיק תוכנית צבירה ייחודית בשם YouCoins

משפחה המרכזת את קניותיה במועדון YOU יכולה לחסוך עד מאות שקלים בחודש ■ המועדון כולל את רשתות מגה, תחנות הדלק דור-אלון וחברת הסלולר יופון

מנכ"ל מועדון YOU גיא אבן/ צילום: אריה בר
מנכ"ל מועדון YOU גיא אבן/ צילום: אריה בר

מועדון הלקוחות YOU של קבוצת אלון רבוע כחול משיק תוכנית צבירה ייחודית תחת השם "YouCoins" .

מדובר בתוכנית צבירה חדשה שמתווספת למכלול ההטבות הקיימות של המועדון, החוסכות ללקוח שמרכז את קניותיו היומיומיות במועדון עד מאות שקלים על הוצאותיו העיקריות.

כך למשל, לקוחות הרוכשים בכרטיס אשראי YOU ב-1,500 שקל בחודש ברשתות מגה ורשת הדיסקאונט YOU, וב-500 שקל בדור-אלון, ומצטרפים ל-YouPhone, יכולים לקבל: כ-50 שקל החזר בתוכנית הצבירה החדשה, סלולר ללא הגבלה בשווי של עד 79 שקל ב-YouPhone, עד 17 שקל הנחה בתדלוק בדור-אלון, כ-120 שקל חיסכון בקופונים אישיים ומבצעים ייעודיים במגוון רשתות המועדון, 50% הנחה במשלוחים ברשתות מגה ורשת YOU ועוד מגוון רחב של הטבות.

התוכנית החדשה היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב-היקף שיהפוך את מועדון YOU לשחקן המוביל בישראל בשוק מועדוני הלקוחות.

מחקר שערכה חברת Market Watch עבור מועדון YOU חושף כי רמת המודעות וההיכרות של הישראלים בנוגע למועדוני הלקוחות היא גבוהה.

ממצאי המחקר עולה כי:

• 53% טענו כי חברותם במועדון לקוחות מסוים משפיעה על ההחלטה לגבי מיקום עריכת הקניות.

• כ-68% מהנשאלים טענו כי הם יודעים אילו חברות ורשתות כלולות במועדונים בהם הם חברים, לעומת 6.5% שאינם מכירים ויודעים.

• 34% מהנשאלים מחזיקים ב-3 או יותר כרטיסי אשראי, כ-36% מחזיקים בשני כרטיסי אשראי, ורק 25.8% מחזיקים בכרטיס אשראי אחד.

• 70% טוענים כי מועדון לקוחות המציע הטבות במגוון רחב של קטגוריות הוא אטרקטיבי ומשתלם יותר.